Mites teil on päivä lähteny käyntiin?

Täällä hyyyyyvin nihkeesti.. Meikän unet taas niin kadoksissa. Mut ylös on noustava että tytön saan eskariin, itte nyt saikulla. Itkupotkuraivaria heti aamusta, mä oon aina niin tykänny niistä!! :headwall: Kohta pitäs terkkariin soitella lääkäriaikaa että sais noita uniapuja lisää ku neki finaalis.

Muuten kyllä ihan hyvillä fiiliksillä, väkisinki pukkaa pientä virnettä naamalle.. :whistle: :D

Ihan hyvin, kiitos kysymästä. Näin hyviä unia ja just perhe lähti liikenteeseen. Minulla on muutama tunti rauhallista aikaa ennen kuin lähden lounaalle ystävän kanssa ja sen jälkeen fysikaaliseen hoitoon kinttuani rääkkäämään. Vettä vähän sataa, joten aamukävely jää nyt väliin. Eilisen Terapiassa-jakson meinaan ihan just katsoa.

[QUOTE="akka";21936319]Huonosti,kaikki kipeitä,flunssa iskee,kuumetta ei kellään joten aikuiset töihin ja lapset kouluun.Olo on kyllä ihan perseestä.[/QUOTE]

Paranteluja sinne! Nyt on kyl karseen sitkeetä flunssaa liikkeellä, meillä tyttö toi mulle päiväkodista flunssan ja sitä kestiki sit kolme viikkoo.. :headwall: Nyt on kyl meikällä sellaset ab:t päällä et pitäs loppua.

Hmmm... Aivan turhan aikaiseen. Nukahdin vahingossa jo kahdeksan maissa tyttöä nukuttaessani ja heräsin sitten vastaavasti pirteänä neljältä. Nyt jo puuhailtu yhtä ja toista, pitäisi alkaa lapsia herättelemään päiväkotia varten.

Iltasesta lähdetään sitten laivalle, huominen päivä helsingissä ja saa nähdä ainakin isän ja yhden vanhan ystävän pitkästä aikaa. =)

Veljen avokin masukuvia katselin juuri facebookista, hällä laskettu aika 3 päivää myöhemmin kuin itselläni ja täytyy sanoa että aika norsuksi tunnen itseni siinä rinnalla. :ashamed: Jos voisi hetkeksi laittaa sen piikkiin että toinen on 15v nuorempi ja eka lapsi tulossa? Lupaan kohta myöntää tosiasiat ja alkaa ottaa itseäni niskasta kiinni... ehkä.

Ihan hyvin, kiitos kysymästä. Näin hyviä unia ja just perhe lähti liikenteeseen. Minulla on muutama tunti rauhallista aikaa ennen kuin lähden lounaalle ystävän kanssa ja sen jälkeen fysikaaliseen hoitoon kinttuani rääkkäämään. Vettä vähän sataa, joten aamukävely jää nyt väliin. Eilisen Terapiassa-jakson meinaan ihan just katsoa.
Mulla on kans muutaman tunnin rauha ku tytön tonne eskariin vien. Aattelin kattella Vampire Diariesia ihan rauhassa ja neuloo hametta :) Iisisti pitää yrittää ottaa tää viikko vaikka tekis mieliki touhuilla vaikka mitä.

Mulla on kans muutaman tunnin rauha ku tytön tonne eskariin vien. Aattelin kattella Vampire Diariesia ihan rauhassa ja neuloo hametta :) Iisisti pitää yrittää ottaa tää viikko vaikka tekis mieliki touhuilla vaikka mitä.
Lueskelin viime viikolla, kun kerroit sairaalareissustasi, hyvä että vointi paranemaan päin kuitenkin:) Minä näin unta, että leikattu jalkani näytti loimulohelta ja olin siinä unessa lievästi huolissani, että tuoltako tuo nyt saa ihan tosi näyttää. Onneksi se oli unta vaan:)

Ei se oikein vielä ole käynnistynyt - muuten kuin siltä osin, että tyttö on laitettu koulumatkalle. Pitäs laitella kotikasvattamo tänään valmiiksi ja ottaa chilit sisälle natikan alle, kun ei ne tunnu tuolla kasvihuoneessa enää kypsyvän. Mies rakentaa mulle "rillakon" ammeen päälle laitettavaksi, johon tulee sitten viidakko.

Hmmm... Aivan turhan aikaiseen. Nukahdin vahingossa jo kahdeksan maissa tyttöä nukuttaessani ja heräsin sitten vastaavasti pirteänä neljältä. Nyt jo puuhailtu yhtä ja toista, pitäisi alkaa lapsia herättelemään päiväkotia varten.

Iltasesta lähdetään sitten laivalle, huominen päivä helsingissä ja saa nähdä ainakin isän ja yhden vanhan ystävän pitkästä aikaa. =)

Veljen avokin masukuvia katselin juuri facebookista, hällä laskettu aika 3 päivää myöhemmin kuin itselläni ja täytyy sanoa että aika norsuksi tunnen itseni siinä rinnalla. :ashamed: Jos voisi hetkeksi laittaa sen piikkiin että toinen on 15v nuorempi ja eka lapsi tulossa? Lupaan kohta myöntää tosiasiat ja alkaa ottaa itseäni niskasta kiinni... ehkä.
Mulle on kans nukutushommissa pari kertaa käyny noin :D Sullehan on kiva ilta ja huominen tulossa! Mäkin aattelin että nyt täytyy saada jotai piristystä ku on vastustanu viimeaikoina ihan huolella joten mennään lauantaina kaverin kans leffaan kattoon Vampire Sucks -leffa :D Todennäköisesti tiedossa hirveesti hervotonta naurua :D

:hug:

...
Ihan hyvin muuten, mut kuumetta pukkaa, nenä on tukossa ja niistäminen on ku kidutusleirillä olis (nenästä kuoriutunu iho rikki, ku ei oo nessuja).

Eikä muuten mut kouluun on mentävä. Toivottavasti tää olis nopeesti ohi, eikä mitään pitkäaikaista flunssaa..

Lueskelin viime viikolla, kun kerroit sairaalareissustasi, hyvä että vointi paranemaan päin kuitenkin:) Minä näin unta, että leikattu jalkani näytti loimulohelta ja olin siinä unessa lievästi huolissani, että tuoltako tuo nyt saa ihan tosi näyttää. Onneksi se oli unta vaan:)
:LOL: Sielä kans näköjään osataan tuo unen näkemisen jalo taito :D Mä oon kans nähny niin himmeitä unia ettei mitää rajaa, en sit tiä et tekeeks noi antibiootit tai jotai. Sellasia toimintaleffoja saanu kattella et jo exällekki kirosin et ois kiva ku sais käännettyy unet pois päältä.. :D Monesti ku tuntuu ettei ees kunnolla lepää ku koko yön kattelee "lefffoja"..

Yö tuli nukuttua vaihteeksi hyvin, mutta niska-hartiaseutu on täysin jumissa.Onneksi vatsa ei enää oireile...on ollut tuota stressiä niin paljon ja stressaan vieläkin ens viikosta:ashamed:
Samalla olen tässä yrittänyt pysytellä terveenä meidän flunssapotilaiden joukossa, jottei ens viikon aikaa tarvis peruuttaa.Perjantaina on se lääkärireissu sairaalaan....siellä sitten päätetään millä tapaa kohtu otetaan pois.Ma-ke ollu saikulla, kun kuopus kipee, joten ehdin jopa huomisen olla töissä.Kunpa muistaisin huomenna käydä kaupan kautta, jotta koululaisille olisi välipalaa.Ma soittelin vanhemmille, et vain to tällä viikolla on ip-kerhoa.Ens viikolla pitäis tulla toinen vetäjä ja sit myöhemmin tehtäis töitä yhdessä.

Viimeksi muokattu:
:LOL: Sielä kans näköjään osataan tuo unen näkemisen jalo taito :D Mä oon kans nähny niin himmeitä unia ettei mitää rajaa, en sit tiä et tekeeks noi antibiootit tai jotai. Sellasia toimintaleffoja saanu kattella et jo exällekki kirosin et ois kiva ku sais käännettyy unet pois päältä.. :D Monesti ku tuntuu ettei ees kunnolla lepää ku koko yön kattelee "lefffoja"..
Olen joskus tuuminut, että unistakohan jotkut elokuvakäsikirjoittajat ideoitaan saa, unissa voi olla niin vinkeää menoa, ettei sellaista hereillä kovin helposti keksi:whistle:

Yö tuli nukuttua vaihteeksi hyvin, mutta niska-hartiaseutu on täysin jumissa.Onneksi vatsa ei enää oireile...on ollut tuota stressiä niin paljon ja stressaan vieläkin ens viikosta:ashamed:
Samalla olen tässä yrittänyt pysytellä terveenä meidän flunssapotilaiden joukossa, jottei ens viikon aikaa tarvis peruuttaa.Perjantaina on se lääkärireissu sairaalaan....siellä sitten päätetään millä tapaa kohtu otetaan pois.Ma-ke ollu saikulla, kun kuopus kipee, joten ehdin jopa huomisen olla töissä.
:hug: Varmastihan se jännittää ja kovasti, niin muaki jännitti. Mut hyvin se menee, ihan varmasti! :) Ja ku näitä mun toipumisjuttuja oon lukenu ni kannattaa muistaa että nää mun komplikaatiot on ollu tosi harvinaisia.. Mul on vaan harvinaisen huono tuuri :D

Toivotaan että pysyt terveenä! :)

Olen joskus tuuminut, että unistakohan jotkut elokuvakäsikirjoittajat ideoitaan saa, unissa voi olla niin vinkeää menoa, ettei sellaista hereillä kovin helposti keksi:whistle:
Mä oon monesti harmitellu sitä et ku noita unia ei saa taltee. Vähäks ois näppärää ku vois vaikka ohimolle laittaa illalla usb-piuhan ja tallentaa kovalevylle, sais kyllä sellasii leffoja ettei mitää rajaa :D Mä monesti suunnittelen neuleitaki unissani, välillä pakko nousta yöllä piirtään ku tulee joku jännä idis :D

flunssan kanssa huonosti nukuttu yö takana, pää on haminan keskustassa ja odottelen tässä kaktusteni kanssa että terkka aukee
:hug: Mun pitäs just nostaa perse penkistä ja mennä kattoo mulle ja tytölle vaatteet.. Ja alkaa myös soitteleen sinne terkkariin. Se on vaan niin raivostuttavaa hommaa että mä aina siirrän sitä.. Jos ei ois niin paljo menny nyt taas rahaa tähän viimesimpään sairasteluun ni menisinki yksityiselle mut nyt ei kyl enää lompakko anna periks.

Mä oon monesti harmitellu sitä et ku noita unia ei saa taltee. Vähäks ois näppärää ku vois vaikka ohimolle laittaa illalla usb-piuhan ja tallentaa kovalevylle, sais kyllä sellasii leffoja ettei mitää rajaa :D Mä monesti suunnittelen neuleitaki unissani, välillä pakko nousta yöllä piirtään ku tulee joku jännä idis :D
Minä olen alkanut herätä taas neljältä. Pitää siis siirtää illalla nukkumaanmenoa ainakin tunnilla. : / Jos se auttaisi ja kun pääsen taas uimiseen kiinni, se kyllä parantaa unen laatua. Nyt alkaa olla jo viileää vesi, saa nähdä sattuuko uintipotkut nilkkaan... En ole vielä kokeillut. Jos viikonloppuna olisi nätti ilma, eikun biitsille:D

:hug: Varmastihan se jännittää ja kovasti, niin muaki jännitti. Mut hyvin se menee, ihan varmasti! :) Ja ku näitä mun toipumisjuttuja oon lukenu ni kannattaa muistaa että nää mun komplikaatiot on ollu tosi harvinaisia.. Mul on vaan harvinaisen huono tuuri :D

Toivotaan että pysyt terveenä! :)
Olen mä yrittäny tehdä kaikkeni et pysyisin kunnossa.Käsiä pesty ahkeraan ja tropattu sen minkä voi ja levätty riittävästi.Olen ihan kipsissä jo etukäteen ja sit kun se päivä on, niin hyvä jos nimeni muistan:LOL: mutta innolla odotan sitä, kun ei enää menkkoja=) Viimiset oli taas niin karseet ja ne turvotukset....3 kg tuli painoa lisää ja saman verran tipahti, kun menkat loppu.Olo ihan järkky ja hyvä kun uskalsi liikkua normaalisti.

Yhteistyössä