Voi mahtavaa, ihan kauheesti onnee!! :flower:Yksi elämäni ihanimista aamuista <3
Tänään on meidän hääpäivä ja aamulla r-testissä lihava plussa!!! voi että osaa ihminen olla onnellinen...
Voi mahtavaa, ihan kauheesti onnee!! :flower:Yksi elämäni ihanimista aamuista <3
Tänään on meidän hääpäivä ja aamulla r-testissä lihava plussa!!! voi että osaa ihminen olla onnellinen...
Minä olin kans sillon leikkauspäivän aamuna ihan hermoromahduksen partaalla Mut kyllä se siitäOlen mä yrittäny tehdä kaikkeni et pysyisin kunnossa.Käsiä pesty ahkeraan ja tropattu sen minkä voi ja levätty riittävästi.Olen ihan kipsissä jo etukäteen ja sit kun se päivä on, niin hyvä jos nimeni muistan mutta innolla odotan sitä, kun ei enää menkkoja=) Viimiset oli taas niin karseet ja ne turvotukset....3 kg tuli painoa lisää ja saman verran tipahti, kun menkat loppu.Olo ihan järkky ja hyvä kun uskalsi liikkua normaalisti.
Sulla on oikee asenne, kun ajattelet positiivisesti, vaikka on ollut tuo toipuminen kivikkoinen tie.Hyvä, että olet pääsääntöisesti päässyt kivuista eroon.Mä ajattelen, että elämänlaatu tulee paranemaan huomattavasti, kun menkat jää pois.Minä olin kans sillon leikkauspäivän aamuna ihan hermoromahduksen partaalla Mut kyllä se siitä
Ja kyl mä edelleenki oon sitä mieltä, vaikka tää mun toipuminen onki ollu ihan järjettömän suunnattoman ylivoimaisen hankalaa, että toi leikkaus kuitenki sen arvoista on. Kivut pääosilteen jäi sille tielleen eikä niitä karseita menkkoja enää tarvii kestää. Sitä ei osaa ees kuvitella et millasta se on ku ei tarvii noista jutuista enää kärsiä, ku jää kaikki turvotukset ja kaikki pois. Ovulaatiokivut ja oireet toki edelleen on mutta nehän nyt ei oo mitää
Oikein paljon Onnea sinulle:flower:Yksi elämäni ihanimista aamuista <3
taitaa enteillä synnytystäsupistuksilla ja verisellä vuodolla:wave:
pikaista paranemista sulleAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;21936611:Korvatulehdus ja poskiontelontulehdus mulla. Antibioottikuuri menossa.:snotty:
Tsemii. Mä sain lääkäriajan ja odottelen sitä tässä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;21936611:Korvatulehdus ja poskiontelontulehdus mulla. Antibioottikuuri menossa.:snotty:
Kyllähän sitä välillä meinaa epätoivo iskee ku tuntuu ettei hommista tuu yhtään mitään. Ja ku tää leikkaus ei oo ainut homma mikä täs nyt päällä on.Sulla on oikee asenne, kun ajattelet positiivisesti, vaikka on ollut tuo toipuminen kivikkoinen tie.Hyvä, että olet pääsääntöisesti päässyt kivuista eroon.Mä ajattelen, että elämänlaatu tulee paranemaan huomattavasti, kun menkat jää pois.