V
vakkari
Vieras
Eli mulla on yksinhuoltajuus pojasta. Isä ei ole tekemisissä ollenkaan pojan kanssa. Nyt multa löytyi patti rinnasta ja lekuri epäili sitä pahanlaatuiseksi. Miten pojan käy jos mulle sattuu jotain ??? Osaisko joku auttaa ???