Mites tässä tapauksessa....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari

Vieras
Eli mulla on yksinhuoltajuus pojasta. Isä ei ole tekemisissä ollenkaan pojan kanssa. Nyt multa löytyi patti rinnasta ja lekuri epäili sitä pahanlaatuiseksi. Miten pojan käy jos mulle sattuu jotain ??? Osaisko joku auttaa ???
 
Siitä lähdetään, että sinä olet hoitamassa lapsesi täysi-ikääiseksi. Mutta jos jostakin syystä et tähän kykene, isällä on oikeus lapseen. Otappa tarpeen vaatiessa häneen yhteyttä. Ja toivotaan, että sitä tarvetta ei tule.
 
Kyllä isä on tunnustanut. Isovanhemmat ovat itse niin sairaanloisia ettei kykene lasta kasvattamaan. Isään on turha ottaa yhteyttä, kun asenteene on ; ei vois vähempää kiinnostaa...
 

Yhteistyössä