Mites lauantai mennyt? Mitä ohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minni:)

Aktiivinen jäsen
28.12.2011
4 645
7
38
Ite oon nauttinut lapsettomasta lauantaista. Nukkunu ihanat päikkärit, käyny pitkällä lenkillä koiran kans ja tein pari löytöä joululahjaksi Suomalaisen kirjakaupan alen aleista.

Päivä alkaa kääntymään illan puolelle, ulkona ripeksii, valkkari kylmenemässä. Vois tehä viel pikasiivouksen, sytytellä kynttilät ja sit vaan nautiskella :cool:

Hauskaa lauantai-iltaa kaikille! :)

[video=youtube;X4BiEWq1U4k]http://www.youtube.com/watch?v=X4BiEWq1U4k[/video]

Aamupäivällä käytiin ruokakaupasa, sitten mies ja poika lähti rakentaan asuntoautotallia. Me tyttöjen kanssa haravoitiin. Just syötiin pitsaa sitten saunataan ja katotaan tv:tä. Eli normi lauantai.

[QUOTE="vieras";27369741]Aamupäivällä käytiin ruokakaupasa, sitten mies ja poika lähti rakentaan asuntoautotallia. Me tyttöjen kanssa haravoitiin. Just syötiin pitsaa sitten saunataan ja katotaan tv:tä. Eli normi lauantai.[/QUOTE]

Mukavalta kuulostaa :). Alkoikin tekemään mieli pitsaa ja saunaan. Kumpaakaan ei ole tähän hätiin.

Kampaajalla vierähti useampi tunti, sitten kaupan kautta kotiin. Vielä on vähän siivoilut kesken, kunhan on siistiä, sytytän kynttilät, laitan viiniin jääkaappiin ja alan laittaa herkkuillallista. Mies tuli juuri töistä.

nukkumaan on syytä mennä, hyvin pian -|O

ei mitään suuria aikaansaannoksia tänään, parin päivän vapaa on takana ja olen koittanut ottaa rennosti ja nauttia.
Muffinsseja olen suunnitellut leipoa kuudesta asti aamulla-... ehkä vielä tänään noita tempaisen, tai ehtiihän sitä huomennakin.

No pikkutunneilla tulin urheiluseuran bilesaunaillasta kotiin ja sit heräsinkin vasta klo 14.48... Nyt vähän syönyt ja jatkanut kodin pakkaamista laatikoihin... Tai siis tavaroiden...

lisäys: illalla tarkoitus käydä vielä saunassa ja lähteä baariin...

Viimeksi muokattu:
Ei oikein mitään, oo tapahtunu tai tule tapahtumaan..päivällä käytiin kaupungilla väähn pyörimässä, mies lähti kaverinsa luo ja lapset pihalle, mie neuloin vähän mut nyt tarttis laittaa valot jo päälle ku eihän täällä nää enää mitään.

Just alkaa olla aamupala syöty (kello on nyt 10.40), suihkuun seuraavaks, sitten lounas, pojan jalkkispeliin, ikeaan ja lopuks ilta ihan kotosalla. Voisin illalla ettiä puikot ja lankaa jostain pahvilaatikosta niin vois vähän kutoa, paitsi jos sieltä ikeasta tarttuu jotain mukaan niin siinähän sitten riittää askarreltavaa illaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27369849:
nukkumaan on syytä mennä, hyvin pian -|O

ei mitään suuria aikaansaannoksia tänään, parin päivän vapaa on takana ja olen koittanut ottaa rennosti ja nauttia.
Muffinsseja olen suunnitellut leipoa kuudesta asti aamulla-... ehkä vielä tänään noita tempaisen, tai ehtiihän sitä huomennakin.

Onneks aina ei tarvi tehä mitään tai saada aikaseks mitään. Ja se onkin loman idea, oli se sit pari päivää tai pari viikkoo. Ain kerkee huomenna. :)

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
No pikkutunneilla tulin urheiluseuran bilesaunaillasta kotiin ja sit heräsinkin vasta klo 14.48... Nyt vähän syönyt ja jatkanut kodin pakkaamista laatikoihin... Tai siis tavaroiden...

lisäys: illalla tarkoitus käydä vielä saunassa ja lähteä baariin...

Kiva ja menevä ilta siis taas tiedossa. :) Melkein oon kade kun niin harvoin jaksan mihkään vääntäytyä, mut sit kun jaksan ni onkin sit superkivaa. :)

Ei oikein mitään, oo tapahtunu tai tule tapahtumaan..päivällä käytiin kaupungilla väähn pyörimässä, mies lähti kaverinsa luo ja lapset pihalle, mie neuloin vähän mut nyt tarttis laittaa valot jo päälle ku eihän täällä nää enää mitään.

Onhan tossa jo ihan tarpeeks lauantaille :). Ei tarvikaan mitään kummosta. Joo, alkaa olla jo aikasin pimeetä ja tietty toi sade ei auta yhtään asiaa.

Just alkaa olla aamupala syöty (kello on nyt 10.40), suihkuun seuraavaks, sitten lounas, pojan jalkkispeliin, ikeaan ja lopuks ilta ihan kotosalla. Voisin illalla ettiä puikot ja lankaa jostain pahvilaatikosta niin vois vähän kutoa, paitsi jos sieltä ikeasta tarttuu jotain mukaan niin siinähän sitten riittää askarreltavaa illaksi.

Siellä vielä päivä alussa :). Varmaan hassua seurata tän palstan iltameinkinkei kun ite elää aamua/aamupäivää.

:wave: :kiss:

Mä oon mitä ilmeisimmin koomaillut :D..eli en saanut just niin mitään tähdellistä aikaiseksi, vaikka tekemisen lista oli melkoinen :snotty:..Sain mä sentään sapuskat laitetuksi. Muutoin mies on tehnyt munkin puolesta hommia - putsannu pihamaita, laikannu pihapensaita, täyttäny puukuuria...tyhjenti jopa pesukoneen pyykistä, kun mä olin nukahtanu noitten kahden nuorimman kans päikkäreille :ashamed:...

Ehkä se tää koomailu tuli sitten tarpeeseen, meillä on sairastettu ekassa aallossa vesirokkoa, odotetaan toista aaltoa saapuvaksi näillä näppäimillä, toivottavasti, ja saisi se kolmaskin aalto tulla...

Muosk. Ai ni :D kyssärin loppuosa unohtui...ei meillä oo mitään suunnitelmia, ihan vaan ollaan yhdessä. Katellaan jos jaksetaan telkkaria, leikitään, jutellaan...nautitaan :).

Viimeksi muokattu:
Käytiin miehen kanssa ihan kahden sienessä, taapero oli Mummin huomissa. :)

Nyt taas kerran palaa mieleeni vanha viisaus: kerää sieniä vain niin paljon kuin jaksat siivota. 20 litraa suppiksia siivottu ja savotta jatkuu vaan. Mies kokkailee osasta tuoreeltaan jotain herkkua. :p

:wave: :kiss:

Mä oon mitä ilmeisimmin koomaillut :D..eli en saanut just niin mitään tähdellistä aikaiseksi, vaikka tekemisen lista oli melkoinen :snotty:..Sain mä sentään sapuskat laitetuksi. Muutoin mies on tehnyt munkin puolesta hommia - putsannu pihamaita, laikannu pihapensaita, täyttäny puukuuria...tyhjenti jopa pesukoneen pyykistä, kun mä olin nukahtanu noitten kahden nuorimman kans päikkäreille :ashamed:...

Ehkä se tää koomailu tuli sitten tarpeeseen, meillä on sairastettu ekassa aallossa vesirokkoa, odotetaan toista aaltoa saapuvaksi näillä näppäimillä, toivottavasti, ja saisi se kolmaskin aalto tulla...

:kiss:

No huh, on varmasti raskasta kun on enemmänkin porukkaa sairastamassa, ite jo yhenkin kanssa parin nuhakuumepäivän jälkeen hyppimässä seinille . Onneks oot voinut koomailla kunnolla. Mitään ei tosiaan tarvi saaha aikaseks. Ja ihanaa et sulla on toimelias mies :heart:.

Ihanan rentoa koomailuiltaa sulle! :hug:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä