Mites eron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Olen ollut uusperheen äitipuoli todella pitkän aikaa ja lapset minulle rakkaita..Mietin tässä eron kynnyksellä sitäkin et menetänkö nämä minulle rakkaat lapsukaiset kokonaan eron myötä?
He ovat rakkaita myös minun suvulle ja ovat olleet kotonani "mummolassa" ja muutenkin haluaisin heidän olevan paljon tekemisissä puoli-sisarensa kanssa..Ovat läheisiä toisillensa ja eron sattuessa vierailu-ajat ei välttämättä käy yksiin...

Miulla ja miehellä on yhteinenkin lapsi ja jos ero tulee,niin eiköhän lapset kuitenkin tapaa toisiaan,myös miehen lapset minun aiemman liiton lapsia.On siitä ollut puhettakin,kun on ollut ihan kiikunkaakun tilanne,että lapset haluavat kumminkin pitää yhteyttä Luulisin homman toimivan,mikäli pojat aina jatkossakin asuvat isänsä kanssa,mutta jos he(jostain kumman syystä) päätyisivät äidilleen,tilanne olisi toinen,sillä poikien äiti on aina painottanut miten minun lapseni,(ei siis tämä sisarpuolikaan jolla on yhteinen isä poikien kanssa) eivät kuulu poikien perheeseen,perhettä ovat vain hän ja hänen nykyinen miehensä.
Ja jos/kun lapset pitävät yhteyksiä,toki miehen pojat ovat osa minunkin elämääni. :)

Minulle tuli ero mieheni kanssa ja tämän "uusperheen" tyttönen isän ed. suhteesta jäi siis pois minun elämästäni. Lapseen en pidä yhteyttä, mutta isän kautta viestitellään toisillemme hyviä vappuja, terveisiä jne.. Ikävä on kova tyttöä kohtaan. Mutta minkäs tälle voi. Pitää antaa tytön elää omaa elämää ja minut siitä pois sulkea, koska en ikinä voi hänen elämäänsä täyspainoisesti kuulua.. Ikävä menee ohi. Näin siis meillä.

Yhteistyössä