Mites arkihellyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunhan kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunhan kyselen

Vieras
Nukutteko miehenne kanssa samassa sängyssä? Meillä ollut eri huoneet jo 6 vuotta ja elämä tuntuu hieman tyhjältä. Arkihellyyttä ei ole, aina saa olla vonkaamassa-sekös syö naista.

Nukutaan samassa sängyssä, saman yhden hengen peiton alla. Mulle molemmat näistä on jotenkin tosi tärkeitä asioita, kummastakaan en luopuisi. :whistle:
Paitsi yhden hengen peiton vois vaihtaa tuplapeittoon, kun ois tuota rahaa... :D

Mistä sit johtuu että nukutte erillänne? <br><br>

:o miks muuten ette nuku samassa sängyssä, te siis jotka nukutte erillänne?

Mä varmaa ottasin eron ukosta jos ei nukuttas samas sängyssä :O se NIIIN KUULUU herranjestas elämään :D parisuhteeseen, hellyyteen jne.

siis ei mitenkään pahalla, mut siis ihmettelen vaan...ite en vois kuvitellakka semmosta tilannetta...kuinka tämmöi muuten selitetään lapsille?

Miehellä on ollut univaikeuksia ja hän pelkää että se kierre alkaa uudestaan. Haluaa nukkua yksin eri kerroksessa, olen kyllä ehdottanut että edes viikonloppuna nukuttais vierekkäin mutta ei. :'( Mä näännyn...

Ja meillä toisin päin. Ukko vonkaa kokoajan ei ymmärrä että voin olla OIKEASTI väsyny. Hoidanhan kaksi lasta yksin..... Tietty seksi elämää olisi jos ei aina siis AINA ottaisi sitä puheeksi. Joskus kun ajattelee että tänään on "kivaa" niin ukko tulee ja paukauttaa että jos et v........tu anna niin saan sitä muualtakin.. Aika mukava antaa tai olla sillon hyvin romanttisesti yhdessä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 00:22 Kunhan kyselen kirjoitti:
Miehellä on ollut univaikeuksia ja hän pelkää että se kierre alkaa uudestaan. Haluaa nukkua yksin eri kerroksessa, olen kyllä ehdottanut että edes viikonloppuna nukuttais vierekkäin mutta ei. :'( Mä näännyn...
Ikävää. :/
Jos on noin pahoja univaikeuksia ettei toisen vieressä saa nukutuksi, niin harkitsisin unilääkkeiden kokeilua. Ja en sano pahalla, tämä vaan mun mielipide...

Nukutaan samassa sängyssä vaikka vähän eri aikoihin, mutta aina muutama tunti keretään nukkua samaan aikaan. Aamulla on ihana katsella kun toinen nukkuu ja käpertyä vielä hetkeksi lusikka asentoon. ( En tarkottanut nyt mitään seksiin liittyvää) Sitä arki hellyyttä :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 00:22 liinu kirjoitti:
Ja meillä toisin päin. Ukko vonkaa kokoajan ei ymmärrä että voin olla OIKEASTI väsyny. Hoidanhan kaksi lasta yksin..... Tietty seksi elämää olisi jos ei aina siis AINA ottaisi sitä puheeksi. Joskus kun ajattelee että tänään on "kivaa" niin ukko tulee ja paukauttaa että jos et v........tu anna niin saan sitä muualtakin.. Aika mukava antaa tai olla sillon hyvin romanttisesti yhdessä...

Mä puhuinkin arkihellyydestä, toisen huomioimisesta, kosketuksesta, hyväksyvästä katseesta yms.

No höh, kuinkas eri pedeissä nukutte? Yhteinen päätöskö? Yhteisessä pedissä nukutaan miehen kanssa. "Rutiini"pusut ja halit vaihdetaan päivittäin miehen kanssa. Ja vaikka joku on joskus kysnyt että eikö tunnu kummalta suukotella joka päivä tavan vuoksi, niin pidän sitä kyllä tosi tärkeänä tapana. =) Ja kertoo kyllä tunteista myös, vaikka arjen keskellä ne lämpimät tunteet välillä unohtuukin. Olen samaa mieltä että vonkaaminen todella syö naista. Kai niitäkin aikoja kuuluu lähes joka parisuhteeseen, että joutuu sitäkin tekemään . :x

06.05.2007 klo 00:22 liinu kirjoitti

Mä puhuinkin arkihellyydestä, toisen huomioimisesta, kosketuksesta, hyväksyvästä katseesta yms.

Tänään klo 00:25

Niin teit. Mutta meillä on näin .. Vaikka olis just edellisenä päivänä saanu tai jotain. Ja meil ei mies ole ikinä suonu mulle mitään noista kolmesta, (alusssa ehkä) toisen huomioiminen,kosketus ja hyväksyvät katseet vaikka olen aina kotona.
:(

Yhteistyössä