Onko joku samanlainen : (

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siivooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siivooja

Vieras
siivoan yhden paikan niin toinen on jo hujan hajan, siis meillä ei vaan ole KOSKAAN asunnon joka kolkka siisti. Aina on jossain jotain projekteja : (

Nytkin siivosin kylppärin, niin kaikki muut huoneet ovat räjähdyspisteessä ja kun olen siivonnut kaikki muutkin huoneet, niin kylppäri on taas samassa jamassa : ) tämähän on oravanpyörä. Miten joillain voi olla aina asunto tiptop?

Eipä tää siivousfanaatikonkaan elämä aina ole niin mukavaa.. Jos joskus harvoin tulee laiska viikko ettei mitää jaksa tehdä, siitä tulee semmonen morkkis ja henkinen paha olo jota on vaikea tietää kokematta :o

meillä sama homma!!! Ja jos käväsen kaupassa yksin /nukun päikkärit kämppä on kaBOOOOMM!! Ukko istuu sohvalla ja näkee vaan telkkarin.... *hoh hoijjaa*

Joo sama juttu täällä, ihan turhanpäiväistä hommaa tuo siivoominen. Tänään siivosin kaikki huoneet ja huomasin että SEINÄTkin sais pestä. Ihan järkyttävän paskaset seinät meillä kun lähempää kattoo....

ap jatkaa, eli meillä on keittiön tasot TAAS täynnä lehtiä ym...roinaa, makkari täynnä puhdasta pyykkiä, lastenhuoneeseen en uskalla edes kurkata ja tämä on niin ikuinen kierre. Minä en onneksi mitään morkkiksia saa : ) mutta ketuttaa tää ikuinen oravanpyörä. ja imuroimaan en pääse ennenkuin nuo roippeet on hoidettu : /

Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:
ap jatkaa, eli meillä on keittiön tasot TAAS täynnä lehtiä ym...roinaa, makkari täynnä puhdasta pyykkiä, lastenhuoneeseen en uskalla edes kurkata ja tämä on niin ikuinen kierre. Minä en onneksi mitään morkkiksia saa : ) mutta ketuttaa tää ikuinen oravanpyörä. ja imuroimaan en pääse ennenkuin nuo roippeet on hoidettu : /

Mä sanon muksuille aina, että nyt otan imurin esille, saatte hetken aikaa siihen, että lattia on tyhjä niiden huoneesta, muuten menee kaikki limuriin! Ja ihan hyvin on toiminut :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:

Mä sanon muksuille aina, että nyt otan imurin esille, saatte hetken aikaa siihen, että lattia on tyhjä niiden huoneesta, muuten menee kaikki limuriin! Ja ihan hyvin on toiminut :whistle:

limuriin :laugh: No kuiteski :D

Yhteistyössä