Mitenpäin froteemuovi tulee lakanan alle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
muovitettu frotee ei saa olla lapsen pään alla. Tukehtumisvaara. Asettele se puoliväliin sänkyä vaakaan.

Jos haluat suojata patjaa muualta, Ikeasta saa halvalla lastensänkyihin petauspatjoja.

Alkuperäinen kirjoittaja muista että;23169871:
muovitettu frotee ei saa olla lapsen pään alla. Tukehtumisvaara. Asettele se puoliväliin sänkyä vaakaan.

Jos haluat suojata patjaa muualta, Ikeasta saa halvalla lastensänkyihin petauspatjoja.

Mikä tukehtumisvaara kun se tulee lakanan ALLE. ??? Ja kuten sanottiin ettei hikoilis, ni laitan viel pyyhkeenkin sen lakanan ALLE, siis normilakanan ALLE!

mä laitoin petarin alle, muuten hiostaa.. petarin voi kuitenkin heittää pesukoneeseen niine hyvineen.. lapsi yli 2v, ja ihan yhden kerran on sattunut vahinko johon tuota tarvittiin, muuten ihan turha kapistus.

Voipi olla turha tai kuten meillä ei todellakaan turha! Poika pissas yhteen aikaan tosi usein yöllä kun oli jo vaippa jätetty aikapäviä sitten pois. Kaikki tyynystä lähtien märkänä, säästyi sentään patja. Ja kaksi vielä peräkkäin muovitettuja froteita, että se siitä turhasta.

Petarin alle olen myös laittanut.

Itselläni oli lakanan alla muovitettu frotee juuri ennen synnytystä ja se tuntui todella hiostavalta vaikka laitoin pyyheliinan sen päälle. Siksi olen pitänyt vauvalla petarin sen päällä. Meillä on varapetari, joten sen tooisen voi huoletta heittää pesuun, jos sattuu vaippavuoto.

mä laitoin petarin alle, muuten hiostaa.. petarin voi kuitenkin heittää pesukoneeseen niine hyvineen.. lapsi yli 2v, ja ihan yhden kerran on sattunut vahinko johon tuota tarvittiin, muuten ihan turha kapistus.

Juurinä näin. Ei missään nimessä noin lähelle ihoa. Pistäkääpä itse oman lakananne alle jätesäkki levitettynä (tai se froteemuovi), niin veikkaan että käytte repimässä sen froteemuovin lapsen sängystä pois kesken yön kun itse huomaatte, miten epämukava se on.

Meillä tosin ei ole ollut missään vaiheessa minkäänlaista muovia lapsen sängyssä, juuri tuosta syystä. Nukuin raskausaikana mieheni kanssa viikon hotellissa, jossa oli muovitettu sänky suoraan lakanan alla ja huh. Tuli nukuttua niin pirun huonosti, koko ajan se muovi hikoilutti.

Meillä on vauvalla ollut kaksinkertainen fleece lakanan alla ja hyvin on riittänyt.

Juurinä näin. Ei missään nimessä noin lähelle ihoa. Pistäkääpä itse oman lakananne alle jätesäkki levitettynä (tai se froteemuovi), niin veikkaan että käytte repimässä sen froteemuovin lapsen sängystä pois kesken yön kun itse huomaatte, miten epämukava se on.

Meillä tosin ei ole ollut missään vaiheessa minkäänlaista muovia lapsen sängyssä, juuri tuosta syystä. Nukuin raskausaikana mieheni kanssa viikon hotellissa, jossa oli muovitettu sänky suoraan lakanan alla ja huh. Tuli nukuttua niin pirun huonosti, koko ajan se muovi hikoilutti.

Meillä on vauvalla ollut kaksinkertainen fleece lakanan alla ja hyvin on riittänyt.

Meillä oli omassa sängyssä pitkään finlaysonin muovifrotee lakanan alla kun kissa kuseskeli sinne. Ei hiostanut yhtään!

Yhteistyössä