T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;23169836:Juurikin niinpäin, tosin mulla on vielä sen muovitetun froteen ja lakan välissä pyyheliina, silloin ei hikoile yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja muista että;23169871:muovitettu frotee ei saa olla lapsen pään alla. Tukehtumisvaara. Asettele se puoliväliin sänkyä vaakaan.
Jos haluat suojata patjaa muualta, Ikeasta saa halvalla lastensänkyihin petauspatjoja.
Siinähän se vastaus jo tulikin.
mä laitoin petarin alle, muuten hiostaa.. petarin voi kuitenkin heittää pesukoneeseen niine hyvineen.. lapsi yli 2v, ja ihan yhden kerran on sattunut vahinko johon tuota tarvittiin, muuten ihan turha kapistus.
mä laitoin petarin alle, muuten hiostaa.. petarin voi kuitenkin heittää pesukoneeseen niine hyvineen.. lapsi yli 2v, ja ihan yhden kerran on sattunut vahinko johon tuota tarvittiin, muuten ihan turha kapistus.
Juurinä näin. Ei missään nimessä noin lähelle ihoa. Pistäkääpä itse oman lakananne alle jätesäkki levitettynä (tai se froteemuovi), niin veikkaan että käytte repimässä sen froteemuovin lapsen sängystä pois kesken yön kun itse huomaatte, miten epämukava se on.
Meillä tosin ei ole ollut missään vaiheessa minkäänlaista muovia lapsen sängyssä, juuri tuosta syystä. Nukuin raskausaikana mieheni kanssa viikon hotellissa, jossa oli muovitettu sänky suoraan lakanan alla ja huh. Tuli nukuttua niin pirun huonosti, koko ajan se muovi hikoilutti.
Meillä on vauvalla ollut kaksinkertainen fleece lakanan alla ja hyvin on riittänyt.
Mahtaakohan sellanen suoja, jossa on pul, olla hiostava?
Kosteudenpitävä sängynsuoja 60x100 cm, luomupuuvillapinta - Perhepuoti Nestori ja Sinikello