laitoinpa pojan nukkuu ilman vaippaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
pistin muovitetun froteen lakanan alle ja potan vieren ja monta kertaa muistutin että ei ole sitten vaippaa että jos tulee pissahätä niin potta on tuossa vierellä..
ihan varmana saa yöllä vaihtaa lakanan..mut jostain se on aloitettava. poika ei ole pissannut vaippaan öisin ennen ku aamulla vasta kun nousee ylös ja ei kerkee potalle niin piiitkiin aikoihin..

mulla nyt vähän yli 2, 5 vuotias ja on ollu kuiva joulusta lähtien... muutamana eka yönä kun ite heräsin vessaan (oon raskaana) niin nostelin pojan kans potalle, siinä sitten roikkus ihan unisena mutta teki ne pissit.

Onkohan hän 3 kertaa kastellut sängyn mut muuten on joko itse herännyt potalle yöllä (harvoin) tai sitten olen kuullut et hän vähän "valittelee" unissaan ja käynyt sitten viemässä potalle, mutta tätäkin todella harvoin... Nyt ollut sitten jo yökuiva monta kuukautta.

Tsemppiä siitä se lähtee!

joo mä kans laitoin ku neiti 2v9kk ei suostunu että laitan sille vaipan yöks niin annan sit nukkua ilman. Kauheen kerroksen laitoin tavaraa alle ettei patja kastu! Yhden kerran ollaan aikasemmin oltu yö ilman ja märkänä oli peitto aamulla, saa nähdä miten huomen aamulla on asian laita... Päivisin ollaan ihan ilman vaippaa, jos ulos lähetään pitkäks aikaa niin sitten oon laittanu vaipan mut päikkäritkin nukkuu ilman eikä oo kertaakaan päikkyjen aikana sattunu vahinkoo..

meillä ne pitää ilmeisesti päikkäreilläkin vaipan(päiväkodissa) mut päivät ollaan jo oltu pitkään ilman vaippaa. sama myös ulkona et jos mennään vaan lyhyemmälle reissulle niin ilman mut esim päiväkotiin ulos laitetaan vaippa..

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Nopeesti ne oppii =)

Muuten hyvä, mut yökuivaksi ei opita.
Kaikilla on siihen valmius sit ku on.
Toki voi heräillä pissattamaan läpi yön, mutta silloinhan toisella ei sitä valmiutta vielä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Harva unissaan pissaa... Yleensä heti herättyään, eli valmiina aamulla vessaan viemään. :)

tän mä olen jo huomannut että aamulla sitten pippeli kaarella istuu potalla jos sinne kerkee eikä tule vaippaan..jotta jos potta on vieressä niin ehkä kerkee..

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Harva unissaan pissaa... Yleensä heti herättyään, eli valmiina aamulla vessaan viemään. :)

Kyllä meillä unissaan pissaa... Viime yönä poika heräsi 2 aikoihin, kävi villoin pissalla, mutta silti oli vaippa jossakin vaiheessa kastunut. Ikää juuri 4v, päiväkuiva on ollut vajaan vuoden. Olen miettinyt, pitäisikö vaan jättää yövaippa pois ja vuorata sänky...

Mun 3 v poika pissaa aamuyöstä tai aamusta vaippaan, jos hänellä sellainen on.

Jos vaippaa ei ole, niin menee vessaan/huutaa että PISSAHÄTÄ!

Päiväkuiva on ollut jo kauan, yövaippa oli usein aamulla märkä ennen kun tajusin että poika pissii aamulla vaippaan niin kauan kun sellainen mahdollisuus on :snotty:

Yhteistyössä