Mitenkäs naamakarvat pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana häpeillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana häpeillen

Vieras
Onko muilla ongelmia häiritsevien viiksikarvojen kanssa? Millä poistatte ne? Miten poisto on vaikuttanut, onko karva surkastunut vai lisääntynyt? Itselleni tämä arka juttu, joten jos kokemuksia, kertokaaaaa!!!! :/ :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 12:52 Jonsered kirjoitti:
Sokerilla revin. Pikkuhiljaa muuttuvat hennommiksi... Halpa ja helppo konsti.

Käytkö kosmetologilla sokeroimassa vai teetkö itse massan vai saako sitä jostain kotikäyttöönkin?! :wave:

Body Shop ainakin myy valmista tahnaa. 4dl sokeria, 0,5 dl vettä ja 0,5 dl sitruunamehua, keitetään n. vartin. Varastoidaan lasipurkissa, jossa lämmitetään vesihauteessa. Ohuelti iholle, kangaslappu päälle ja kiskaisu. En ole itse tehnyt tahnaa, mutta Kangasajuruoholta löysin ohjeen. Käy hyvin myös kainaloille ja bikinirajalle. Ylimääräinen lähtee lämpimällä vedellä.

Mie nypin pinseteillä mutta aina kasvaa takaisin :whistle: :D Tuo karvojen kasvu taitanee olla aika yleistä myös naisilla, ainakin kun ylittää kolmen kympin iän, koska ainakin itselläni on karvojen kasvu vain kiihtynyt iän myötä, vissiin liikaa miessukuhormooneja mulla :p mutta eipä voi mittään :o :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 23:57 Meduusa kirjoitti:
Mie nypin pinseteillä mutta aina kasvaa takaisin :whistle: :D Tuo karvojen kasvu taitanee olla aika yleistä myös naisilla, ainakin kun ylittää kolmen kympin iän, koska ainakin itselläni on karvojen kasvu vain kiihtynyt iän myötä, vissiin liikaa miessukuhormooneja mulla :p mutta eipä voi mittään :o :D

Kasvaako samanlaisena, voimakkaammin vai heikommin takaisin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 09:24 Vierailijana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 23:57 Meduusa kirjoitti:

Kasvaako samanlaisena, voimakkaammin vai heikommin takaisin?

En ole huomannut mitään eroa, samalla tavalla aina vain kasvaa...olin viikon mökillä ja sillä välin oli vaaleita viiksikarvoja sekä leuassa vaaleita sekä muutama tumma karva, sellaisia paksuja :\| Jopa poskipäissä oli hieman karvoja kun en kokonaiseen viikkoon nyppinyt, tosi ärsyttävä "vaiva", eli työlääksi käy kun usein saa nyppiä :o Lanungonkarvaa kasvaa mulla myös tuonne korvien viereen, eli kasvojen sivuille :p Joku kertoi kerran että tuo untuvamainen karvapeite on tuon nimistä, eli aika yleistä että sitä kasvaa, liekö tuokin iän mukana tuleva juttu koska en muista että sitä nuorema olisi noin paljon ollut että se häiritsee. Tänä kesänä ekan kerran nypin tuota lanungonkarvaa, siinä vasta työ on kun sitä on niin paljon :o en tiedä onko se muutoinkaan hyväksi koska iho ärsyyntyy siitä, menee röyhelmälle ja punoittaa nyppimisen jälkeen.<br><br>

Yhteistyössä