Ylähuulen karvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naisella

Vieras
Onko teillä muilla tän ikäryhmän naisilla ongelmana ylähuulen karvat? :/ Millä poistatte niitä, jos on ongelmana? Nypittekö, vahaatteko vai kenties leikaatte pois liian pitkät vai mitä? Kuinka kauan olette kärsinyt karvoista, koko ajan vai iän mukana tullut vaiva? Miten poisto on vaikuttanut karvan kasvuun? Jotkut väittää että satunnaisten karvojen nyppiminen lisää kasvua, onko näin?
Kertokaa kokemuksianne!! :wave:

Kokemuksia karvoista ei ole mutta onkohan ihan normaalia, että tämän ikäisille naisille tulee ylähuulen päälle häiritseviä tummia, pitkiä karvoja?

Oisko joku hormonioikku meneillään?

No mulla ollu kyllä ihan parikymppisestä asti, tosin sellasia ihan vaaleita.Vahalla oon poistellu, opin sen espanjalaisilta kun asuin siellä muutaman vuoden. Niillä on usein ihan kunnon viikset jos eivät poistaniitä. Siellä äidit opettaa sen poistamisen tyttärilleen B)

Olen poistattanut ylähuulen karvoja kosmetologilla. Kun aloin itse poistamaan karvoja kasvojen alueelle tarkoitetuilla kylmävahaliuskoilla niin karvojen kasvu on tyrehtynyt ja karvat muuttuneet hennoimiksi. Itsellä ei ainakaan enää häiritse niin paljoa kuin ennen. Olen 40-kymppinen. Se poistaminen on kyllä inhottavaa ja käy kipiää, mutta saan aina sen verran tsempattua itseäni että sietää kivun. Auts.

Itselläni ei ole, mutta tuttavalta poistettiin juuri ensimmäistä kertaa sillä uudella sokerointimenetelmällä. Sanoi, että tuli parempi kuin millään muulla konstilla.

Minuakin mietityttää tuo kasvun lisääntyminen eli lisääntyykö jos poistaa? Itse poistan nyppimällä häiritsevät ja vielä ei ainakaan ole lisääntynyt eikä kyllä vähentynytkään kasvu.

tumma ihminen kun olen niin kyllä kasvaa viiksikarvoja... en halua frida kahlona kulkea eli vahalla poistan. kasvoivat jo teininä ellei aiemmin, aika noloa silloin...

Täältä löytyy kans yks karvahuuli....Olen mennyt nyppiin karvoja myös leuasta ja näyttää ,et kohta mulle kasvaa jo kunnon partakin =(
Minkä merkkisiä vahoja käytätte/mistä niitä ostatte?

Minulla karvankasvu leuassa alkaa jo estämään normaalia elämää. Illat kun menee karvojen nyppimisessä muuten on ihan miehekäs parta parin päivän kuluttua. Olen yrittänyt hakea tietoa ongelmaan, mutta ainakaan vielä en ole löytänyt muuta kun monia kohtalotovereita. Kävin muutama vuosi sitten kosmetologilla polttamassa karvoja pois, mutta olisin saanut silla rahalla omakotitalon ja kosmetologi sanoi että vaikka siitä mistä polttaa ei kasva koskaan takaisin niin viereen kyllä kasvaa, eli mitä hyötyä??? :'(

Voisiko teillä, joille leukaankin kasvaa karvat, olla kyseessä joku hormonihäiriö? Onko karvankasvu lisääntynyt yhtäkkiä ja kasvaako muuten miehekkäisiin paikkoihin? Tarkoitan kohti napaa ja rintaan? kannattaisi varmaan käydä lääkärillä.
Mulla on vain nuo "viikset" eikä nekään mitään miehen partaan verrattavaa karvaa... poistan ne marketista saatavilla kylmävahaliuskoilla. Iho ärtyy kyllä vahaamisesta. Huulet pitää muistaa suojata huulirasvalla ensin. Yksittäiset karvat nypin pinseteillä.

Yhteistyössä