Mitenkähän monet nuista "ihmeraskautumisista" on oikeesti tosia...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kaveri teki niin, että kertoi miehelle syövänsä pillereita, vaikka aina kriittiseen aikaan ne "unohtikin" ottaa. No ei tullut raskaaksi ja taustalla olikin sitten lapsettomuutta. Mutta siis kyllähän nuo naiset tuollastakin tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun kaveri teki niin, että kertoi miehelle syövänsä pillereita, vaikka aina kriittiseen aikaan ne "unohtikin" ottaa. No ei tullut raskaaksi ja taustalla olikin sitten lapsettomuutta. Mutta siis kyllähän nuo naiset tuollastakin tekee.

Joo onhan näitäkin tapauksia. Valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja sanos muuta:
Aika suuri on pettämisprosentti ehkäisyssä jos täällä palstalla näin moni raskautuu ehkäisystä huolimatta, kierukat häviää noin vain sun muuta.
Enpä normielämässä tunne montakaan en taida tuntea yhtään.

Palstalla (suhteellisen) anonyyminä on helppo tunnustaa että ehkäisy petti ja lapsi oli ns. vahinko.
Eipä siitä tule oikeassa elämässä kamalasti huudeltua.

Nimenomaan näin. Meilläkin kuopus on ihan silkka vahinko, jopa todella suuri järkytys oli kun huomasin olevani raskaana... Mutta en mä siitä ole kertonut kuin ihan lähimmille, muut ovat varmaankin siinä uskossa että on "tekemällä tehty" niinkuin esikoinenkin. :)

Siitä vahingostakos ne sit johtuu nää hyvin pienet ikäerot? Sanotaan vaan että haluttiin lapset peräjälkeen,'samaan syssyyn'. Noin olenkin epäillyt koska kuka haluu ihan peräperää kun ei kellekään omaa aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sanos muuta:
Siitä vahingostakos ne sit johtuu nää hyvin pienet ikäerot? Sanotaan vaan että haluttiin lapset peräjälkeen,'samaan syssyyn'. Noin olenkin epäillyt koska kuka haluu ihan peräperää kun ei kellekään omaa aikaa.

Mä tunnen ainakin monia jotka on ihan vartavasten ollu käyttämättä ehkäsyä jotta lapset syntyis peräjälkeen. Itsellä tyttöillä ikäeroa 1v4kk ja ihan tarkotuksella.Kyllä sitä omaa aikaa löytyy vaikka lapset ois kuinka lähekkäin syntynyt.

Eikös nämä ihmeraskaudet ole jo aika vanha keksintö? Muistaakseni jo pari tujatta vuotta sitten yksikin hölmö uskoi naisen selityksen "neitseellisestä sikiämisestä" jumalan kanssa kun oli tainnut rouva käydä touhuumassa naapurin kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eikös nämä ihmeraskaudet ole jo aika vanha keksintö? Muistaakseni jo pari tujatta vuotta sitten yksikin hölmö uskoi naisen selityksen "neitseellisestä sikiämisestä" jumalan kanssa kun oli tainnut rouva käydä touhuumassa naapurin kanssa...

=D

En tunne ketään henk.koht, jolla olisi ollut ehkäisy asianmukaisesti hoidettuna, ja olisi pettänyt. Kyllä kai niin silti voi tapahtua.
Se tuntuu vähän vaikealta tajuta, kuinka joku ei mukamas hoksaa olevansa raskaana kuin vasta synnytyksen alkaessa. Se mahan vellominen puolelta toiselle vauvan jumpatessa.. ym..

Uskon että ehkäisy pettää usein. Olen itse kokenut kuinka pillerit pettivät vaikka jokaisen söin kun en todellakaan halunnut lasta 15 vuotiaana (= abortti). Ja myöhemmin kierukka petti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Kyllä vasektomian jälkeen tulee muutaman viikon siittiöitä jonka takia käsketäänkin käyttää muuta ehkäisyä. Ja mikä ettei voi tulla joskus myöhemminkin.

BV ei ilmeisesti tiedä aiheesta yhtään mitään mutta oli taas pakko aukoa päätään :D

Juu,kyllähän se ihan tosi on,että ei ne 100% ne ehkäisyt ole ja en väitä etteikö voisikin tulla raskaaksi vaikka ihan oikein niitä käyttää.Mietin vaan,että onkohan sellaisia paljon,jotka väittävät raskautuneensa näin,mutta ovatkin tosiasiassa itse asian "järjestelleet".Tunteeko kukaan ketään?Tai uskaltaako itse tunnustaa?

Mä tiedän varmuudella (heidän itsensä kertomana) kaksi naista jotka valehteli miehelleen syövänsä pilsuja, vaikka yrittivät raskautua. Toinen onnistu, ja sano miehelle että oho kun pillerit petti, ja toinen jäi kiinni kun mies löys ovulaatiotestejä kylppärin kaapista tms. Viimeks mainituille tuli ero, ensin mainituille tais tulla sit toinen laps perään. Siitä en tiä oliko yhessä haluttu.

Yksi kaverini tuli raskaaksi pillereiden käytöstä huolimatta ja toinen, sinkku, teki lapsen ex-poikakaverinsa kanssa tarkoituksella, sanoi vaan exälle syövänsä pillereitä. Eiköhän nämä aika yleisiä ole.

Yhteistyössä