mitenkä tehään uunipuuro kaurahiutaleista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie en oossoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 20:58 mie en oossoo kirjoitti:
Olen yrittänyt hakea googlelta mutta ei löydy kaurahiutaleista tehtyä. Voisitteko neuvoa olen yrittänyt tehdä mutta se on mennyt täysin pieleen. :whistle:

Tätä samaa olet tainnut kysellä täällä aijemminkin jo. Älä viitsi pelleillä ihminen. Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Niin tyhmä kysymys, että jäi oikein mieleen kun joskus viime vuoden puolella näin tän ekan kerran... :kieh:

:attn: kauheaa katsella tuollaisia häirikkö vastaajia heillä taitaa olla elämässään jotain ongelmia mutta antakaamme heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät mutta Jeesus rakastaa kaikkia :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2005 klo 09:45 miiamaria kirjoitti:
:attn: kauheaa katsella tuollaisia häirikkö vastaajia heillä taitaa olla elämässään jotain ongelmia mutta antakaamme heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät mutta Jeesus rakastaa kaikkia :heart:

Ongelmia ei elämässä ole, mutta se ei estä hillumasta täällä :wave: . Tsiisusta en tarvi rakastamaan itseäni, jätän sen sulle! ;)

:attn: kyllä se sinäkin tulet huomaamaan jonakin päivänä että olisi se ollut hyvä tutustua Jeesuskseen. Mutta kaikkihan me päätämme kumpaaan me rakastumme tosiasia on se että on vain kaksi josta valita Jeesus tai paholainen.

Kyllä mäkin Jeesukseen uskon, oon siis ihan ns. uskovainen, mut en kyllä tajua, et mitä järkeä sotkea uskon asiat ja jeesus joka paikkaan!? Kysehän oli kaurapuuroreseptistä.. vai?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2005 klo 09:46 ajattelija kirjoitti:
Ei kaikki saanut alkua kaurapuurosta . Jeesus oli ensin ja kaikki sai alkunsa Jeesuksesta. Emme me ole kaurapurosta tehtyjä.

:laugh: :laugh: :laugh:

oisko ihmisistä tullut vähän moraalisempia, väkivallattomampia, ja pehmeämpiä olentoja, jos olisi sittenkin tehty kaurapuurosta meiät?
Nyt vaan soditaan, tapetaan, raiskataan ja v*llaan kaksplussa palstoilla :D

Yhteistyössä