Mitenkä pitkä itse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mary

Vieras
akti on teillä? Heh tuli vaan mieleen tuosta yhestä ketjusta että on lyhyt jos on tupakkatauon pitinen.Siis nyt ei lasketa mitään esileikkejä vaan suoraa toimintaa?!

Liian lyhyt useiimmiten. Minun kannaltani paras tilanne on sellainen, että mies on hiukan maistissa ja minä täysin selvä. Silloin kestää ja kerkeää useaan otteeseen tuntumaan hyvälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liian lyhyt useiimmiten. Minun kannaltani paras tilanne on sellainen, että mies on hiukan maistissa ja minä täysin selvä. Silloin kestää ja kerkeää useaan otteeseen tuntumaan hyvälle :)

samat sanat,sain viime viikonloppuna sain upeeta hoitoa mun mieheltä.Tavallisesti niin tylsää ja nopeeta ja se tavottelee vaan omaa nautintoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Noo... En oo itse yhdyntää mitannut, mutta homma kokonaisuudessaan on yleensä sen 45minuuttia-tunti.

kateellinen!!!!!

Siis lasken siihen mukaan sen esileikin. Ja meillä vähän pidätellään laukeamista, kun mä pystyn laueta vaan kerran yhden yhdynnän aikana. En halua kuitenkaan heti lopettaa.

oikeesti..kumpa minäkin saisin pitempää hoitoa kuin 10min... pitää pyytää...minulla vielä alapää oireilee synnytyskipuja,mutta muuta hellimistä haluisin niin paljon enemmän....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oikeesti..kumpa minäkin saisin pitempää hoitoa kuin 10min... pitää pyytää...minulla vielä alapää oireilee synnytyskipuja,mutta muuta hellimistä haluisin niin paljon enemmän....

Niin, ei siinä oikeen ehdi mukaan, jos toinen on heti sisässä. Tai sitten pitäs jaksaa olla sisässä kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Enpä ole kellosta aikaa ottanut.
Kun tuo kellon katsominen ei ihan päällimmäisenä mielessä silloin.

Ei ole minullakaan ja tuskin muillakaan, mutta kun menee nukkumaan tietää suurin piirtein paljonko kello on ja sitten jos lykästää ja sattuu saamaan nannaa + vielä touhujen jälkeen käy alapesulla ja pisureissulla tulee katottua kelloa et tietää kauanko saa suurin piirtein nukkua.

Muoks. Tää hymiö unohtu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:

Ei ole minullakaan ja tuskin muillakaan, mutta kun menee nukkumaan tietää suurin piirtein paljonko kello on ja sitten jos lykästää ja sattuu saamaan nannaa + vielä touhujen jälkeen käy alapesulla ja pisureissulla tulee katottua kelloa et tietää kauanko saa suurin piirtein nukkua.

Meillä on munakello soimassa, jotta tiedämme aina siirtyä seuraavaan vaiheeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

Meillä on munakello soimassa, jotta tiedämme aina siirtyä seuraavaan vaiheeseen.

:laugh: JEE :laugh:

Muoks. Tää hymiö unohtu :D

Siinäpä se kun et sitä kelloa katsele että osaisin vastata tälläisiin kyselyihin.
Eikös se ajallisesti ihan yksi lysti jos hyvältä tuntuu.

Yhteistyössä