Tuosta yhestä ketjusta tuli mieleen että kun sitä laittaa vauvalle korvaan ja antaa vaikuttaa niin millä te sen korvan sitten huuhtelette? Laitatteko korvaan vaan vettä kylvyssä ja siten huuhtoutuu poikkeen vai mitenkä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Käytä mieluummin Ceridal-öljyä vauvan korvassa. Sitä korvaan, pumpulitukko suojaksi ja sillä hyvä, ei tarvi huuhtoa ollenkaan. Remowaxia en käyttäis.
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mä käyttäisin pienelle lapselle ceridal öljyä...
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Käytä mieluummin Ceridal-öljyä vauvan korvassa. Sitä korvaan, pumpulitukko suojaksi ja sillä hyvä, ei tarvi huuhtoa ollenkaan. Remowaxia en käyttäis.
No voihan perskeles kun oisin tuota ainetta tajunnu ostaa
:kieh: Neuvolassa tosiaan sano et remowaxia pitäs laittaa mut mietinki et miten ihmeessä saan ite sen sit huuhdeltua kun kerran piti käyttää poika jo korvien huuhtelussa ja semmosta huutoa ja rimppuilua oli jo sielläkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mä käyttäisin pienelle lapselle ceridal öljyä...
Onkohan tuo minkä hintasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Minäkin suosittelen ceridalia... ja en menisi itse huuhtelemaan korvia. Tuota ceridalia kun käyttää säännöllisesti, niin pehmentää vaikun ja vaikku tulee itsekseen ulos. Jos huuhtelua tarttee, niin se on sitten terveydenhoitajan hommaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:meille nimenomaan sanottiin että remowaxia korviin,kysiltä vielä sanoivat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Meille ainakin ihan lääkäri määräsi Remowaxia (7kk).
Ollaan laitettu sitä korvaan, annettu vaikuttaa vähän aikaa ja huuhdottu lämpimällä vedellä ruutan kanssa. Poika kyljelleen sängylle, vettä varovasti korvaan. Kyllä se vesi sieltä valuu ulos ja vaikun palaset mukanaan.
:attn: