Mikä ihme siinä kiehtoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, jos tietää henkilöstä enemmän kuin palstan satunnaiset kirjoitukset, niin voin sanoa tykkääväni :D

Alkuun ärsytti, myönnän, mutta jotenkin mä luen sieltä rivien välistä kauniin (=minuun tehoavan) huumorinkukkasen. Ylipäätään en ota kirjoituksia niin vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22863515:
No, jos tietää henkilöstä enemmän kuin palstan satunnaiset kirjoitukset, niin voin sanoa tykkääväni :D

Alkuun ärsytti, myönnän, mutta jotenkin mä luen sieltä rivien välistä kauniin (=minuun tehoavan) huumorinkukkasen. Ylipäätään en ota kirjoituksia niin vakavasti.

Mukavasti ilmaistu mielipide:). Itse ajattelen, että Majurilla on niin heikko itsetunto, että heittelee niitä "miehisiä" kommenttejaan kun ei oikeasti uskalla olla yhtään mitään tai kukaan.

Mulla ei oo mitään vastaan ko. ihmistä. Ei ole koskaan sanonut mulle mitään ilkeästi, enkä ota niitä hänen aloituksiaan aina niin vakavasti, ennemminkin vähän silleen... hmmm... mikäs se sana olikaan? Jaa juu, huumorilla. Tällä palstalla ei ihmisestä saa aina ihan todellista tai kokonaista kuvaa, yllättävää, että joku tosiaan voi luulla tuntevansa jonkun joidenkin randomi-kirjoitusten perusteella.

Lienee ilmeistä, ettei Majurin takana oleva henkilö ole oikeasti juuri sellainen, minkä kuvan palstahahmo antaa. On tietysti hieman eri asia, jos joku on tutustunut henkilöön hahmon takana. Mutta onko joku sellainen, joka vastaisi ykkösvalinnakseen palstamiehistä Majurin pelkkien palstakirjoitusten perusteella?

Mukavasti ilmaistu mielipide:). Itse ajattelen, että Majurilla on niin heikko itsetunto, että heittelee niitä "miehisiä" kommenttejaan kun ei oikeasti uskalla olla yhtään mitään tai kukaan.

Jäi vähän kesken tuo kirjoitus kun käsi lipsahti näppiksellä ja viesti lähti ennen aikojaan:D.
Piti vielä tarkentaa, että tuntemillani ihmisillä tuo pitää paikkansa.

Niillä keillä on hyvä itsetunto, uskaltavat kertoa laajemmin mielipiteitänsä, ja niillä joilla on huono itsetunto, niin heittelevät merkityksettömiä, yleensä flirttailevan sovinistisia lausahduksiaan puoli huolimattomasti, mutta kuitenkin niin, ettei niihin oikein kukaan täysjärkinen halua vastata.
Huono itsetuntoiset, huomionkipeät hihittelijät sitten vastaavat jotain lapsellista takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22863515:

Näin. Myönnän minäkin.

Lienee ilmeistä, ettei Majurin takana oleva henkilö ole oikeasti juuri sellainen, minkä kuvan palstahahmo antaa. On tietysti hieman eri asia, jos joku on tutustunut henkilöön hahmon takana. Mutta onko joku sellainen, joka vastaisi ykkösvalinnakseen palstamiehistä Majurin pelkkien palstakirjoitusten perusteella?

Mä en henk.koht valitsisi ketään palstamiehistä ykkösvalinnakseni pelkkien palstakirjoitusten perusteella. :O Ihanko totta joku niin tekisi. :D Eihän palstakirjoittelu kerro ihmisestä MITÄÄN ennen kuin olet oikeasti tavannut tai muuta kautta ollut yhteyksissä.

[QUOTE="vieras";22862717]No mies kuin mies palstalla, niin osa ämmistä on heti hyeenana kimpussa. Naurattaa semmoset eukot jotka tarraa kaikkiin kakslahkeisiin.[/QUOTE]

Näinhän se täällä menee, täällä mies kuin mies (tai edes mieheksi itseään kutsuva) saa ämmiä :D

[QUOTE="Kenguru";22863586]Jäi vähän kesken tuo kirjoitus kun käsi lipsahti näppiksellä ja viesti lähti ennen aikojaan:D.
Piti vielä tarkentaa, että tuntemillani ihmisillä tuo pitää paikkansa.

Niillä keillä on hyvä itsetunto, uskaltavat kertoa laajemmin mielipiteitänsä, ja niillä joilla on huono itsetunto, niin heittelevät merkityksettömiä, yleensä flirttailevan sovinistisia lausahduksiaan puoli huolimattomasti, mutta kuitenkin niin, ettei niihin oikein kukaan täysjärkinen halua vastata.
Huono itsetuntoiset, huomionkipeät hihittelijät sitten vastaavat jotain lapsellista takaisin.[/QUOTE]

Tästä kun jättää vittuilun pois niin mitään ei jääkään.
:O

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä en henk.koht valitsisi ketään palstamiehistä ykkösvalinnakseni pelkkien palstakirjoitusten perusteella. :O Ihanko totta joku niin tekisi. :D Eihän palstakirjoittelu kerro ihmisestä MITÄÄN ennen kuin olet oikeasti tavannut tai muuta kautta ollut yhteyksissä.

Ketju tuskin oli tarkoitettu äärettömän vakavaksi, luulin, että ihan palstakirjoitusten perusteella siinä arvioidaan leikillisesti.

Mutta Majurillahan kuitenkin tuntuu palikat olevan suht'koht' kohdillaan. Sitä Äiti44sta vaimikäsenniminytolia olen sen sijaan välillä funtsinut. Olisiko hän Majurin umpihullu harmaa alter ego joka ilmetyy vain öisin, kun lääkitys ei enää tehoa?

Mutta Majurillahan kuitenkin tuntuu palikat olevan suht'koht' kohdillaan. Sitä Äiti44sta vaimikäsenniminytolia olen sen sijaan välillä funtsinut. Olisiko hän Majurin umpihullu harmaa alter ego joka ilmetyy vain öisin, kun lääkitys ei enää tehoa?

Äiti 44v on minun mielestäni hyvinkin tervepäinen ja älykäs kirjoittaja. Pidän hänen tyylistään, asiantuntemustakin löytyy paljon.

Neiti Majurilla sitten taas asiantuntemusta ei ole ollenkaan missään asiassa.

Äiti44 on kyllä mielenkiintoinen hahmo. Samoin penaalin terävin kynä. Molempien kirjoitustavassa ja kommenteissa on jotain mielenkiintoista. :D Olen ajatellut, että nämä molemmat ovat ehkä jonkun jo olemassa olevan tai menneen palstapersoonan alter egoja. :D Lääkityksestä en sano mitään, mutta hmm... mielenkiintoisia hahmoja tosiaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22863631:
Tästä kun jättää vittuilun pois niin mitään ei jääkään.
:O

Siinä ei ollut mitään vittuilua. On olemassa hyvällä ja huonolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä, ja se vaikuttaa pajon ihmisen käytökseen.

[QUOTE="Kenguru";22863679]Siinä ei ollut mitään vittuilua. On olemassa hyvällä ja huonolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä, ja se vaikuttaa pajon ihmisen käytökseen.[/QUOTE]

Mä en suostu oleen mikään tyhjäpää hihittelijä, vaikka en Majuria olekaan valmis lynkkaamaan joka käänteessä.
PAlstailu on mulle toisinaan kaiken vakavan ohella myös sitä posketonta huumoria.

[QUOTE="SSS";22863673]Äiti 44v on minun mielestäni hyvinkin tervepäinen ja älykäs kirjoittaja. Pidän hänen tyylistään, asiantuntemustakin löytyy paljon.

Neiti Majurilla sitten taas asiantuntemusta ei ole ollenkaan missään asiassa.[/QUOTE]

Peesi!

[QUOTE="Kenguru";22863679]Siinä ei ollut mitään vittuilua. On olemassa hyvällä ja huonolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä, ja se vaikuttaa pajon ihmisen käytökseen.[/QUOTE]

Se taas, millainen itsetunto ihmisellä on, ei välttämättä vaikuta lainkaan siihen, miten hän kirjoittelee tällä palstalla. Paalstakirjoittelun perusteella ei kyllä yksinään pysty arvioimaan, onko jollakin hyvä itsetunto vai ei. Flirttailu, hihittely ja merkityksettömien lausahduksien esittely ei ole mikään huonon itsetunnon yksinomainen ilmentymä, vaan se voi olla jopa merkki siitä, että osaa välillä suhtautua itseensä, muihin ihmisiin ja tähän palstaan vähän huvittuneesti. Ei tää niin kamalan vakavaa pitäis kuitenkaan olla. Monille tällä palstalla on ihan puhtaasti viihteellinenkin arvo.

Joillakin selvästi on nuttura liian tiukalla. :vampire:

garfield_laught.gif

:popcorn:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22863687:
Mä en suostu oleen mikään tyhjäpää hihittelijä, vaikka en Majuria olekaan valmis lynkkaamaan joka käänteessä.
PAlstailu on mulle toisinaan kaiken vakavan ohella myös sitä posketonta huumoria.

Ahaa, nyt ymmärrän mitä tarkoitit, ja pyydän anteeksi tuota huomionkipeä hihittelijä kommenttiani. Oli kyllä täysin turha.

Alkuperäinen kirjoittaja Hra Majuri:
Joillakin selvästi on nuttura liian tiukalla. :vampire:

Onko se nuttura liian tiukalla olemista, jos ihmettelee yksitotisen tyylisi vetoavuutta. Ja vaikka palsta onkin tavallaan viihdettä, niin aina silloin tällöin sattuu, että joku kirjoittaa vaikeastakin asiasta tänne, jos ei vaikka kehtaa livenä puhua. Sellainen ei välttämättä ymmärrä (ehkä uppina toimivaa) kuittailuasi.

Tuli vaan tosta yhestä ketjusta mieleen, että iso joukko palstalaisista on näköjään lääpällään SovinnistiMajuriin.

No mikä ylipäänsä kiehtoo ilkeissä ihmisissä? tyhmiä ja röyhkeitä kiusaajia aina seurataan ja ihaillaan ja ovat suosittuja. tyhmyys kiehtoo tyhmää ja 99% ihmisistä on tyhmiä ja pelokkaita matkijoita, jotka yrittävät liehitell niitä joita pitävät rahan tai kiusaavan luonteen takia korkeassa asemassa.

Miksi tytöt koulussakin ihailevat ilkeitä ja röyhkeitä poikia, jotka luulevat olevansa jotain kiusaamalla opettajaa, jolta on viety kaikki mahdollisuudett puolustautua tai tehdä työtään rauhassa?

varmaan sen takia, että tekemällä kuten toiset pääsee helpommalla. en teidä.

Yhteistyössä