M
Mary
Vieras
akti on teillä? Heh tuli vaan mieleen tuosta yhestä ketjusta että on lyhyt jos on tupakkatauon pitinen.Siis nyt ei lasketa mitään esileikkejä vaan suoraa toimintaa?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liian lyhyt useiimmiten. Minun kannaltani paras tilanne on sellainen, että mies on hiukan maistissa ja minä täysin selvä. Silloin kestää ja kerkeää useaan otteeseen tuntumaan hyvälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Noo... En oo itse yhdyntää mitannut, mutta homma kokonaisuudessaan on yleensä sen 45minuuttia-tunti.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Noo... En oo itse yhdyntää mitannut, mutta homma kokonaisuudessaan on yleensä sen 45minuuttia-tunti.
Alkuperäinen kirjoittaja Mary:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Noo... En oo itse yhdyntää mitannut, mutta homma kokonaisuudessaan on yleensä sen 45minuuttia-tunti.
kateellinen!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikeesti..kumpa minäkin saisin pitempää hoitoa kuin 10min... pitää pyytää...minulla vielä alapää oireilee synnytyskipuja,mutta muuta hellimistä haluisin niin paljon enemmän....
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Enpä ole kellosta aikaa ottanut.
Kun tuo kellon katsominen ei ihan päällimmäisenä mielessä silloin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Enpä ole kellosta aikaa ottanut.
Ei ole minullakaan ja tuskin muillakaan, mutta kun menee nukkumaan tietää suurin piirtein paljonko kello on ja sitten jos lykästää ja sattuu saamaan nannaa + vielä touhujen jälkeen käy alapesulla ja pisureissulla tulee katottua kelloa et tietää kauanko saa suurin piirtein nukkua.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Enpä ole kellosta aikaa ottanut.
Ei ole minullakaan ja tuskin muillakaan, mutta kun menee nukkumaan tietää suurin piirtein paljonko kello on ja sitten jos lykästää ja sattuu saamaan nannaa + vielä touhujen jälkeen käy alapesulla ja pisureissulla tulee katottua kelloa et tietää kauanko saa suurin piirtein nukkua.
Meillä on munakello soimassa, jotta tiedämme aina siirtyä seuraavaan vaiheeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Enpä ole kellosta aikaa ottanut.
Muoks. Tää hymiö unohtu![]()