Miten voinkaan olla näin "hajamielinen"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Peppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Peppi"

Vieras
Siis kierukka ollut mulla käytössä kohta kolme vuotta. Koko sen ajan menkat ovat olleet melko säännölliset ja alkuun vuosin ihan koko ajan. Eilen havahduin ajatukseen: "En muista, koska minulla olisi viimeksi ollut menkat?!?!" Siis apua! Olisiko kierukka nyt lopulta tehnyt sen, että se jätti ne menkt pois vaan ykskaks yllättäen vai voisko tässä olla nyt jotain muuta kenties taustalla?? Miten teillä muilla tuo kierukkaelämä on sujunut?? Kye on siis hormonikierukasta...

Mulla oli kans pitkään alkuvuotoa ja sit säännölliset ja noin kahden vuoden jälkeen jäi lähes kokonaan pois. Eli: voi mentä monta kk ettei ole mitään. Sit ehkä huomaa, että paperissa on vähän jtn ruskeaa.
Mut kyl siinä ohjeessa sanottiin, et jos ei oo pitkään aikaan ollu vuotoa niin kandee tehdä testi.
Mä kyl tiedän testaamattakin, etten oo raskaana, kyl kahdella aiemmalla kerralla oli niin selvät oireet...

Ok. Ehkä mä voin sitten rauhoittua. Onhan mullakin 3 raskautta takana, mutta jokaisesta oireet ovat olleet niin erilaisia, että en osaa sanoa, mitä tämä on, mutta todnäk vain turhaan vouhotan.

Mulla oli kans aikanaan hormonikierukka ja menkat jäi silloin kokonaan pois ja oli pois varmaan ainakin vuoden verran, kunnes kierukka otettiin sitten pois kun alettiin lasta yrittämään.

Yhteistyössä