Mirena hormonikierukasta kyssäriä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Eli mulla on se nyt ollut n 1,5v.Koko ajan on menkat tulleet kerran kk:ssa.Vuoto on niukentunut eli siinä mielessä tuo kierukka on ollut kohdallani erinomainen ratkaisu.Edellinen kierto oli pidempi, mutta menkat kuitenkin tulivat.Kun kierukka laitettiin, niin sanoivat että varmasti jossain vaiheessa vuoto jää kokonaan pois tai tulee vain olematonta tuhrua.
Mutta nyt menkkoja ei ole kuulunut....voiko ne siis yht´äkkiä jäädä pois kokonaan?Kierukan langat tuntuvat, joten paikallaan sen ainakin pitäisi olla.

Mulla on ainakin joka kerta hormonikierukassa loppunut vuoto kokonaan. Ehka muutama kk oli sellaista tiputteluvuotoa ja sitten loppui kokonaan. En muista milloin olisin jotain ratteja joutunut kayttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mulla on ainakin joka kerta hormonikierukassa loppunut vuoto kokonaan. Ehka muutama kk oli sellaista tiputteluvuotoa ja sitten loppui kokonaan. En muista milloin olisin jotain ratteja joutunut kayttamaan.

Eniten tässä mietin sitä, että kun 1,5v menkat tulleet säännöllisesti kierukan kanssa, niin voiko ne sit yht´äkkiä jäädä kierukan toimesta pois?ja miksi vasta niin pitkän ajan kuluttua?Ellei sitten käy niin, että kierto pidentyy entisestään ja tulevat taas viiveellä.Vai onkohan mulla mummotauti alkamassa, kun vuosia tulee tällä viikolla täyteen 41v :whistle:

Saanko kysyä onko teillä välillä nännit kipeät ja turvotusta? Johtuuko kierukasta? Mulla tiputtelut kestäneet pitkään, nyt viimeksi vähemmän aikaa. toivon että pikkuhiljaa lyhentyvät niin, että loppuu kokonaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Voi jäädä yhtäkkiä pois. Minulla jäi noin puolen vuoden jälkeen kokonaan pois.

Mietin että miksi toisilla jää heti pois ja toisilla vie kauemmin?Onko silloin oma hormonituotanto niin vahva, ettei jää heti pois?Vai voiko se esim vaikuttaa , että minulla on jonkin verran ylipainoa, niin siksi ei heti jääny pois?Kaikenlaista sitä tuleekin nyt pohdittua.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Voi jäädä yhtäkkiä pois. Minulla jäi noin puolen vuoden jälkeen kokonaan pois.

Mietin että miksi toisilla jää heti pois ja toisilla vie kauemmin?Onko silloin oma hormonituotanto niin vahva, ettei jää heti pois?Vai voiko se esim vaikuttaa , että minulla on jonkin verran ylipainoa, niin siksi ei heti jääny pois?Kaikenlaista sitä tuleekin nyt pohdittua.

Kai se on niin yksilollista tuo missa vaiheessa jaa pois, jos jaa ollenkaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Iina :
Saanko kysyä onko teillä välillä nännit kipeät ja turvotusta? Johtuuko kierukasta? Mulla tiputtelut kestäneet pitkään, nyt viimeksi vähemmän aikaa. toivon että pikkuhiljaa lyhentyvät niin, että loppuu kokonaan!

On välillä kipeät, kuten nytkin, mutta nyt ei menkkoja ja sitä ihmettelen

Yhteistyössä