J
jennifer88
Vieras
en tiedä mitä onni on ja en ole koskaan ollut onnellinen, joten tarvisin apua, ennen kuin on liian myöhäistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa:Siis etkö tosiaan ole koskaan tuntenut olevasi onnellinen, lapsenakaan ? Silloin on jokin pahasti pielessä. Ota hyvä ihminen yhteyttä mielenterveystoimistoon, että saat jutella jonkun asiantuntijan kanssa ja suosittelen myös mielialalääkitystä. Itselläni on vaihtelevasti masennusta, ikäviä tunteita, mutta myös vahvoja onnen tunteita. Käyn mt-toimistossa joskus juttelemassa ja käytän lääkitystä. Tämä kevätvalo voi joillakin ihmisillä pahentaa masennusta, et ole ainoa, älä jää yksin ! Toiv löydät tukihenkilöitä vaikka tämän palstan kautta tai äitien terveys-palstan kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Tyyneys rukous (josta mä kyllä jättäisin sanan jumala pois ja sanoisin vaikka "suotakoon minulle")
Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne jotka voin, sekä viisautta erottaa nämä asiat toisistaan."
Oikealla asenteella saa mitä haluaa ja haluaa sitä mitä jo on saanut.
Mutta eipä se helppoa ole. Itsetutkistelusta ja asenteista se kuitenkin lähtee.