Onko teillä jotain ihmistä ikävä, jos välit ovat menneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ikävä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ikävä"

Vieras
Vitsi että olen onnellinen. Meille tuli hyvän ystävän kanssa tosi paha riita 3v sitten ja olen ikävöinyt häntä päivittäin. Tämän 3v aikana ei juuri olla puhuttu, syitä en tässä ala kertomaan. Tänään näin hänet kaverin kavereissa fb:ssa ja avauduin. Ystävä vastas, hänellä on ollut kova ikävä myös ja jos minulle sopii niin nähtäis huomenna ja juteltais kunnolla asiat halki. Voi että miten ihminen voi tulla onnelliseksi. :) kannatti siis se yhteyden ottaminen, ennen kuin oli liian myöhäistä.

Suosittelen <3

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
[QUOTE="yksinäinen";25435567]äitiä ikävä mullakin, sen kans vaan ei voi kommunikoida mistään. Joten ei olla väleis. Exää myös välillä[/QUOTE]

Mulla on myös exää, ollaan erottu 2.5v sitten ja enään ei olla missään tekemisissä. Poistin facen kavereista, numeron, ihan kaikki. Ainoa millä olen järjissäni pysynyt, on juuri tuo facesta poistaminen; eipähän melkein päivittän hypi sen nimi silmien eteen. Nyt hyvä jos puolen vuoden aikana olen 2 kertaa miettinyt mitähän kuuluu jne :)

Mullakin on eräs ystävä jonka kanssa välit menneet poikki ja ikävöin häntä todella usein. Valitettavasti en pysty tekemään kovinkaan paljoa välejä korjatakseni, ystävälläni on paha päihdeongelma eikä hän kykene ystävyyteen enää :( Harmittaa lapsenkin puolesta (ystäväni on hänen kummitätinsä..). Mut kiva että te pääsitte askeleen lähemmäs toisianne taas :)

Mullakin on eräs ystävä jonka kanssa välit menneet poikki ja ikävöin häntä todella usein. Valitettavasti en pysty tekemään kovinkaan paljoa välejä korjatakseni, ystävälläni on paha päihdeongelma eikä hän kykene ystävyyteen enää :( Harmittaa lapsenkin puolesta (ystäväni on hänen kummitätinsä..). Mut kiva että te pääsitte askeleen lähemmäs toisianne taas :)

Voi harmi. Päihdeongelmat ovat aina hankalia. Tässä tapauksessa en osaa antaa neuvoa :(

On ikävä ystävääni. Lähdin joku aika itkien hänen ja miehensä luota, kun kävi ilmi, että on puhunut minusta perättömiä asioita miehelleen, joka sitten haukku mut. Olen ollut tosi surullinen ja pettynyt asiasta, koska luotin ystävääni, enkä ymmärrä hänen tekoaan. Sitäpaitsi autoin heitä aina kun pyysivät, lainasin rahaa.
Toivon että hän pyytää vielä anteeksi ja voidaan olla kuin ennenkin.

[QUOTE="Katri";25435785]On ikävä ystävääni. Lähdin joku aika itkien hänen ja miehensä luota, kun kävi ilmi, että on puhunut minusta perättömiä asioita miehelleen, joka sitten haukku mut. Olen ollut tosi surullinen ja pettynyt asiasta, koska luotin ystävääni, enkä ymmärrä hänen tekoaan. Sitäpaitsi autoin heitä aina kun pyysivät, lainasin rahaa.
Toivon että hän pyytää vielä anteeksi ja voidaan olla kuin ennenkin.[/QUOTE]

Pystyisitkö luottamaan ystävääsi tuollaisen jälkeen, jos valehtelee miehelleen sinusta? :(

Pystyisitkö luottamaan ystävääsi tuollaisen jälkeen, jos valehtelee miehelleen sinusta? :(

No en varmaan ihan täysin. Hän on muutenkin aika kova juttelemaan muiden asioista. Olen kuitenkin halukas uskomaan että meillä oli aitoa tykkäämistä ja hällä nyt vaan jotenkin tuli vähän satuiltua. Olen aika varma, että häntäkin harmittaa.
Sen kuitenkin pidän, että en kerro hänelle mitään ehdottoman salaista.

On. isosta kaveripiiristä jossa liikuin ennen raskautta, niin jokaista kaipaan. Välillä vähemmän ja välillä enemmän. Jokainen lakkas vastaamasta puheluihin, viesteihin ja facebookissakaan kukaan ei vastannu enää mitään. Lopetin sitten perään soittelun ja viestittelyn. Facebookissakaan en enää ole. Kaipaan jokaista siitä porukasta, niitä hulvattomia hetkiä, sekopäisiä juttuja, sairasta huumoria jne. Muutama hyvä ystävä on, onneks.

Yhteistyössä