miten voin olla ja tulla onnelliseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jennifer88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noooh, làhde liikkeelle vaikka itsesi kuuntelemisesta! Mità tykkààt tehdà, mikà saa hyvàn olon jne. Aloita aamu vaikkapa hymyllà ja toista monta kertaa ettà tàstà tulee hyvà pàivà.. Totuus on varmaan kuitenkin ettà ihminen ei ole koskaan ihan onnellinen, voi olla jaksoja ettà tuntee olonsa onnelliseksi ja seuraavalla viikolla vàhemmàn.. Semmoista se on ihmisen elàmà =) Mutta kevyesti vaan, relax! =)

Tyyneys rukous (josta mä kyllä jättäisin sanan jumala pois ja sanoisin vaikka "suotakoon minulle")

Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne jotka voin, sekä viisautta erottaa nämä asiat toisistaan."
Oikealla asenteella saa mitä haluaa ja haluaa sitä mitä jo on saanut.
Mutta eipä se helppoa ole. Itsetutkistelusta ja asenteista se kuitenkin lähtee.

Siis etkö tosiaan ole koskaan tuntenut olevasi onnellinen, lapsenakaan ? Silloin on jokin pahasti pielessä. Ota hyvä ihminen yhteyttä mielenterveystoimistoon, että saat jutella jonkun asiantuntijan kanssa ja suosittelen myös mielialalääkitystä. Itselläni on vaihtelevasti masennusta, ikäviä tunteita, mutta myös vahvoja onnen tunteita. Käyn mt-toimistossa joskus juttelemassa ja käytän lääkitystä. Tämä kevätvalo voi joillakin ihmisillä pahentaa masennusta, et ole ainoa, älä jää yksin ! Toiv löydät tukihenkilöitä vaikka tämän palstan kautta tai äitien terveys-palstan kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa:
Siis etkö tosiaan ole koskaan tuntenut olevasi onnellinen, lapsenakaan ? Silloin on jokin pahasti pielessä. Ota hyvä ihminen yhteyttä mielenterveystoimistoon, että saat jutella jonkun asiantuntijan kanssa ja suosittelen myös mielialalääkitystä. Itselläni on vaihtelevasti masennusta, ikäviä tunteita, mutta myös vahvoja onnen tunteita. Käyn mt-toimistossa joskus juttelemassa ja käytän lääkitystä. Tämä kevätvalo voi joillakin ihmisillä pahentaa masennusta, et ole ainoa, älä jää yksin ! Toiv löydät tukihenkilöitä vaikka tämän palstan kautta tai äitien terveys-palstan kautta.

en ole koskaan ollut onnellinen, en nyt enkä lapsena. viime vuonna melkein tapoin itseni, koska olin erittäin pahasti masentunut.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tyyneys rukous (josta mä kyllä jättäisin sanan jumala pois ja sanoisin vaikka "suotakoon minulle")

Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne jotka voin, sekä viisautta erottaa nämä asiat toisistaan."
Oikealla asenteella saa mitä haluaa ja haluaa sitä mitä jo on saanut.
Mutta eipä se helppoa ole. Itsetutkistelusta ja asenteista se kuitenkin lähtee.

Tämä! Mutta minulla on siinä vahvasti mukana Jumala.

Yhteistyössä