F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.
Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.
Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.
Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?
Tuon ei pitäisi enää olla mahdollista. Ennen oli.
Nyt ärsyttääAlkuperäinen kirjoittaja jepa:Mielenkiintoinen kysymys. Miten voi estää että kaverit eivät voi kommentoida kuvia.
Eli miten kuvat saa kommentoitavaksi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.
Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Nyt ärsyttääAlkuperäinen kirjoittaja jepa:Mielenkiintoinen kysymys. Miten voi estää että kaverit eivät voi kommentoida kuvia.
Eli miten kuvat saa kommentoitavaksi. =)Mä olin määrätietoisesti kiltti, enkä nillittänyt tosta, ja nyt joku toinen pääsi huomauttamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ainakinhan ne kommentit voi poistaa samantien. Silloin ei kukaan kaverin kaveri kommenttien kautta pääse kuvia kattelemaan.
Niin, mutta et voi mistään tietää että millaiset suojaukset siinä kaverinkaverin kansiossa on. Ne eri tasot kenelle näkyy on: Everyone / My Networks and friends / Friends of Friends / Only friendsAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.
Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?
Tuon ei pitäisi enää olla mahdollista. Ennen oli.
Kyllä ainakin itse näen kaverin kaverin kuvakansion, jota kaverini on kommentoinut.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:sun pitää erikseen laittaa niistä kuva-asetuksista vielä se suojaus, että vain kaverit saa nähdä kuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.
Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?
Tuon ei pitäisi enää olla mahdollista. Ennen oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Niin, mutta et voi mistään tietää että millaiset suojaukset siinä kaverinkaverin kansiossa on. Ne eri tasot kenelle näkyy on: Everyone / My Networks and friends / Friends of Friends / Only friendsAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikö siis ole mahdollista, että kuvat näkyisivät vain kavereilleni?
no onko sulla sellanen asetus päällä että kuka tahansa ei nää sun profiiliakaan, muutaku kaverilistalla olevat? jos on niin ei muut nää sun kuvia.
Näin olen kyllä laittanut. Mutta jos joku kommentoi kuvaani, hänenkin kaverinsa pääsevät kuviini, eikös näin?
Tuon ei pitäisi enää olla mahdollista. Ennen oli.
Kyllä ainakin itse näen kaverin kaverin kuvakansion, jota kaverini on kommentoinut.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Niin, mutta et voi mistään tietää että millaiset suojaukset siinä kaverinkaverin kansiossa on. Ne eri tasot kenelle näkyy on: Everyone / My Networks and friends / Friends of Friends / Only friends
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:sun pitää erikseen laittaa niistä kuva-asetuksista vielä se suojaus, että vain kaverit saa nähdä kuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:sun pitää erikseen laittaa niistä kuva-asetuksista vielä se suojaus, että vain kaverit saa nähdä kuvat.
Vaan kun ei auta, kavereiden kaverit pääsevät silti näkemään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Nyt ärsyttääAlkuperäinen kirjoittaja jepa:Mielenkiintoinen kysymys. Miten voi estää että kaverit eivät voi kommentoida kuvia.
Eli miten kuvat saa kommentoitavaksi. =)Mä olin määrätietoisesti kiltti, enkä nillittänyt tosta, ja nyt joku toinen pääsi huomauttamaan
![]()
TÄRKEÄ KYSYMYS: Kuinka tämä asia olisikaan pitänyt ilmaista?