N
Nyttäytyyharmailla
Vieras
laitoin FBiin kuva-albumin jossa omia kuviani vauvasta saakka. Exä (17 vuoden takaa) kommentoi kuvaa joka otettu v.93 kun olimme vielä yhdessä. Muisti missä se on otettu ja miten ihana, pitkä kuuma kesä se oli.
Voi sitä nuoruutta, tulipa oikein nostalginen olo. (ei sillä että vanha suola janottaisi, mulla on kyllä ihana mies jaoari tenavaa ja exäkin tahollaan naimisissa ja yhden lapsen isä).
Voi sitä nuoruutta, tulipa oikein nostalginen olo. (ei sillä että vanha suola janottaisi, mulla on kyllä ihana mies jaoari tenavaa ja exäkin tahollaan naimisissa ja yhden lapsen isä).