S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Miksi ihmeessä niin monella on täällä ihan tolloja miehiä. Yhtäkään en koskisi edes pitkällä tikullakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:No hui...kenelles se oli osoitettu?
Alkuperäinen kirjoittaja v:On miehellä tainut mennä käryt päähän, kun on noin kärttyinen. Oma mieheni käytti eilen jotain puunkäsittelyainetta (käsitteli 2-3 neliön alan ulkona) ja hänestä tuli tosi kärttyinen. Vielä tänäänkin hän on omasta mielestään sairas, mutta on onneksi jo paremmalla tuulella.
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:miehet on vaan tollasii.. se loukkaantu vaan siittä kun ei itte tajunnu asian vakavuutta..... meilläkin ukko nalkutti ties mistä kun olin raskaana... esim: et olen hysteerikkö kun en juo edes yhtä kaljaa tai kyttään mitä syön jne... yks päivä olisin jättäny pojun siskojen kanssa ulos niin ukko huudahti et helkatti poju lähtee muutes sisälle tytöistä ei ole perään kattojia .. (ovat monasti olleet kolmistaan kun ukko töissä ollu) ...neidit täyttää kesällä 10 ja 11-v
et niil on omiakin kotkotuksia sitten joita me ei taas ymmärretä
Alkuperäinen kirjoittaja eronnut ahkera mies:No sun miehes suuttui siitä, että lapsi siirretään turvaan , mutta miehellä ei ole mitään väliä. Päin vastoin, olet ehkä oikein pyytänyt, että mies öljyäisi kalusteet, vaikka se on raskasta ja vaarallista. Esim. siittiöt ovat hyvin herkkiä vaurioitumaan jos niitä altistetaan myrkyille, samoin miehen aivot ja penis.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liuotinpitoinen ilma imeytyy limakalvojen ja keuhkojen kautta verenkiertoon ja edelleen keskushermostoon ja aivoihin. Liuottimet vahingoittavat hermosolujen solukalvojen rakennetta ja solujen hapen- ja energiansaanti häiriintyy. Liuottimet aiheuttavat moninkertaisen aivokadon esim. alkoholiin verrattuna.
Sanoo joku vitun kemisti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitten otti esiin aiemman remontin, jolloin olin itse raskaana ja hermoilin maalinkäryä ja sitä, että voinko olla asunnossa, kun maalattiin ovia.
Ihmetteli, että miten kukaan maalari on hengissä, jos ne käryt on niin vaarallisia mitä kuvittelen. Kysyin mieheltä, että pirunpäitenkö sitä sitten sanotaan, että maalinkäryssä ei pidä olla. Ja minusta syyksi riittä jo se, että pää alkaa särkeä siitä kärtsästä joten miksi helvetissä pitäisi erikseen hankkia päänsärky, kun sen voi välttää. Vaikka siihen ei sitten ihan kuolisikaan.