?
?
Vieras
Lapsi ei huoli millään tuttipulloa. Haluaisimme jättää lapsen mummilleen hoitoon edes illaksi tai jopa yöksi, mutta emme kai voi kun ei pullo kelpaa? Lapsi nyt 3kk
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä se onnistu. Yhden imetysvälin ajan voi käydä päätä tuulettamassa, vaikka kahvilla. Sekin auttaa jo paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä se onnistu. Yhden imetysvälin ajan voi käydä päätä tuulettamassa, vaikka kahvilla. Sekin auttaa jo paljon.
Sano mulle mikä on imetysväli?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä se onnistu. Yhden imetysvälin ajan voi käydä päätä tuulettamassa, vaikka kahvilla. Sekin auttaa jo paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä se onnistu. Yhden imetysvälin ajan voi käydä päätä tuulettamassa, vaikka kahvilla. Sekin auttaa jo paljon.
Meillä ei ainakaan harrasteta semmosia. Oikein perinteinen tissitakiainen täällä.![]()
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja hoidossa :lapsi saattaa huolia sen pullon paremmin kuin kotona. näin meidän kuopuksen kanssa oli. tytöllä oli ikää 8kk, kun oli pakko viedä hoitoon ja siellä pullosta kieltäytyjä oli juonut maidon.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä se onnistu. Yhden imetysvälin ajan voi käydä päätä tuulettamassa, vaikka kahvilla. Sekin auttaa jo paljon.
Meillä ei ainakaan harrasteta semmosia. Oikein perinteinen tissitakiainen täällä.![]()
En mä ehdi edes vessaankaan :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kiitos vastauksistanne!
Mies yritti antaa pulloa ja itse olin toisessa huoneessa ja ovi oli kiinni. Tosin miehen hermot ei parhaimmasta päästä ole jos lapsi huutaa kauan.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ja sitten tapahtuu mitä? Jos lapsi kieltäytyy pullosta ja mies hermostuu siitä, voin luvata että lapsi ei 100% varmuudella enää pulloon koske. Mistäkö tiedän....
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kiitos vastauksistanne!
Mies yritti antaa pulloa ja itse olin toisessa huoneessa ja ovi oli kiinni. Tosin miehen hermot ei parhaimmasta päästä ole jos lapsi huutaa kauan.