V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei se huoli:Alkuperäinen kirjoittaja 30-vuotias äiti:Meidän poika ei huolinut pulloa. En katsonut tarpeelliseksi pakottaa lasta ja kiusata nälän kanssa. Puoli vuotta oli mun elämässä niin lyhyt aika, että sen ajan pystyin ihan hyvin olemaan kotona lapsen ruoka-aikana. Biletykset on on biletetty ennen lastenhankintaa, joten ei ollut tarvetta valittaa, ettei pääse mihinkään, koska lapsi ei huoli pulloa.
Äidin iällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Fanaatikkoja löytyy joka ikäluokista. Ei se huoli pulloa on oiva selitys kiillottaa sitä omaa tiaraa ja ajaa itsensä röyhkeästi esimerkiksi lapsen isän ohi. Ei sitä sille voi jättää, kun ei se huoli pulloa
.
Vauvalle ja isälle voi kehittyä hyvä suhde vaikka äiti imettäisikin. Sehän nyt vasta huono syy imetyksen lopettamiselle olisi, että isä kun ei voi sitä tehdä. Meillä vauva ja isä ovat paljon yhdessä vaikka ravinto tuliskin minusta vielä. Kenen suuntaan mä tiaraani kiillotan? Kunhan imetän koska se toimii meillä ja kaikki on tyytyväisiä.
Mikä ihme tässä on pointti? Kaikki lapset heti syntymästä pulloruokinnalle? Kyllä minä haluan imettää koska äidinmaito on terveellistä ja on niin helppoa liikkua vauvan kanssa joka paikkaan kun ei tarvitse kantaa pullojakaan mukana. Ihan sama mulle mitä muut tekee.. kuten esim sinä.