[QUOTE="Niina";26151610]No toivottavasti ei mee niinkuin viime vuodet: aina kaverin luo Helsinkiin kännäämään. Sitten kauheessa kännissä tulee isketyksi, sitten surkeeta kännistä vappuseksiä ja "aamulla" hirveet morkkikset. Yleensä mut iskenyt tyyppi vielä joku täys tahvo, josta sitten hankala irtaantua. Kolmena vappuna käyny näin ja taas oon kyllä sinne Hesaan menossa... uuh... no ei mua haittais jos joku komee ja fiksu adonis iskis mut...
Niin siis meen kaverin luo jo perjantaina. Lapset mummolaan. Oon siis yh... Maanantai on otettu vapaaksi. Perjantaina juodaan hänen kotosalla viiniä ja jutellaan syntyjä syviä. Lauantaina sitten shoppailemaan ja illalla baariin. Sunnuntaina elpymistä ja illalla leffaan ja ulos syömään... maanantai-aamupäivällä shoppailua. Sitten alkaa isommassa porukassa siemalu kaverin kämpillä. Sinne kyl tulee yks mies joka kiinnostas... Toivotaan vipinää sen kaa, mut jos ei tuu, niin sitten vaan lärvit ja öitä myöten sekoilemassa Hesassa... aamulla sitten joko herää jostain Urpolasta ja pakenee jotain vappuheilaörkkiä. Tai sit herää kaverin kämpiltä ja karkotetaan se valheilla (kaverin mies muka tulee tms. ja sit ku se haluu puhelinnumeron, niin annan sille mun prepaid-numeron. Käytän sitä vappuna yms. tilanteissa ihan siksi jos känny katoo ja tämmösten juttujen varalle)...
Semmosta se on...[/QUOTE]
Et ole tosissasi? Kuulostaa ihan hirveältä. Kuka aikuinen perheellinen ihminen dokailee monta päivää putkeen? Vai yritätkö nyt kiusallasi mollata yh:ta?
Meille tulee ystäväperhe kylään ja siinä sitten grillaillaan ja istutaan iltaa. Lapset leikkivät keskenään ja heille järkätään jotain pientä ohjelmaa, kisailua ym. Vappupäivänä mennään varmaan käymään kaupungilla.