Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:mitäs oireita on et tajuisin lähtee?jotenki nyt tottunu tähän olotilaan ja kukaan ei oo reagoinu mitenkää ni...
mitähän yksityisen kautta kuvaus tulis maksaan?
ei mul enää jalkoja särje,kylki eniten häirii+tietty se et happi ei normaalisti kule..vasen käsi pakottaa mut mul on kyl niskatki ihan junkkurassa.Alkuperäinen kirjoittaja flea:Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:mitäs oireita on et tajuisin lähtee?jotenki nyt tottunu tähän olotilaan ja kukaan ei oo reagoinu mitenkää ni...
mitähän yksityisen kautta kuvaus tulis maksaan?
mulla oli ne keuhko-oireet tosi lievät. en ois välttämättä lähtenyt lääkäriin, ellei ois jalka ollut kipeä. mullakin isällä ja pappalla ollut keuhkoveritulppa, joten se hieman vaikutti tutkimuksien nopeuteen. ja tehtiin se hyytymistekijä-tutkimus.
voi että..no,onneksi saat kuitenkin ennalta ehkäisevää hoitoa!Kiva "tavata" kerrankin joku,joka pistelee itseään myösAlkuperäinen kirjoittaja flea:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mä laitoin mahaan,ihan hyvin sain laitettua (oli sitä omaa löysää vatsaa ennestäänkin![]()
)..tosiaan,ku sain km:n ni sisätautilääkäri sano,et marevanit ei oo hyvä vaihtoehto,ku imettää..sillon vuonna 2000 silloinen sisätautilääkäri taas sano,et siirrytään suoraan marevaneihin synnytyksestä.Et oo saanu maksukattoa täyteen,et kela korvais?
mulle sanottiin jo, että marevania ei voi imetyksen takia käyttää. maksukatto täytyy just ennen vuoden loppua, joten saan loput 3kk sitten ilmaiseks. nyt vaan jännää, kun jouduin uhkaavan ennenaikaisen synnytyksen takia vuodelepoon, että onkohan pian tulpat jaloissa, kun ei liiku ollenkaan...
koita ottaa ihan rennosti :hug: ja aamulla sit ensi töiksi vaadit päästä tutkimuksiin!Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:hitto ko mä oon tällänen "yliherkkä"...
mua oikeesti pelottaa :ashamed:
vasen käsi puutunu,hieroskelen niskoja samaan aikaan...
ja tein virheen ja googletin,eli paniikkia lisään itelleni...
Äh mix mä oon tämmönen--
no mut huomen aamulla soitan työterveyteen jos ne vois ottaa asian hoitoon...
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:koita ottaa ihan rennosti :hug: ja aamulla sit ensi töiksi vaadit päästä tutkimuksiin!Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:hitto ko mä oon tällänen "yliherkkä"...
Äh mix mä oon tämmönen--
en usko..koita saada ajatukset muualle =)Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:koita ottaa ihan rennosti :hug: ja aamulla sit ensi töiksi vaadit päästä tutkimuksiin!Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:hitto ko mä oon tällänen "yliherkkä"...
Äh mix mä oon tämmönen--
juu yritän....Pöhkö kysymys,voix iskee päälle niin et vaik ens :ashamed: yöllä tulis sydäri?