[QUOTE="Satunnainen kävijä";22212905]Hei! En osaa sanoa miten vauvakuumetta voisi siirtää. Se on se biologinen kello varmaan, kun on kaikkein parhaimmat mahdollisuudet saada lapsi ja jaksaa parhaiten lapsia hoitaa. Sinusta tulee varmaan hyvä äiti, vaikutat järkevältä.
Mikä tekee taloudellisesta tilanteestanne huonon, jos töitä on eikä opiskelut kesken tms.? (ei pakko vastata) Mielestäni nuoret vanhemmat ovat lapsellekin hyvä asia. Meille syntyi kolme lasta lyhyillä ikäeroilla, kun me vanhemmat olimme alle 25-vuotiaita. Poika tuumasi juuri, että onpa nuoret vanhemmat näin iäkkäällä pojalla

Hän on 9-v. olen 30-vuotias. Hän huomasi, että koulukavereiden vanhemmat ovat useimmiten nelikymppisiä ja yli. Nyt meillä on ok-talo jne. asiat hyvin eikä lapsetkaan pieniä ollessaan jääneet mistään tärkeästä paitsi. Hoidin lapsia useamman vuoden kotiäitinä.[/QUOTE]
Kiitos

Miehellä ei ole kovin suuri palkka ja eläminen on minun opiskelujeni kanssa tällä hetkellä "kädestä suuhun", joten siksi huono taloudellinen tilanne. Miehen palkan pitäisi tosin nousta vähän talvella, kun saa viimeiset paperit koulusta. Olen myös samaa mieltä, että itse olisin nuorena hyvä äiti, nyt kun on energiaa ja jaksaakin hyvin

Toisen ihmisen elämäntyylille sopii paremmin äidiksi tulo vasta lähempämä neljääkymmentä, mutta meistä kumpikaan ei ole vuosikausiin kaivannut mitään muuta kuin tavallista kotiarkea, joka tekee meidät onnellisiksi jo nyt
Eli vastauksena siihen kestääkö omat hermot lapsiperhearkea seuraavat 20 vuotta, vastaus on että ehdottomasti, siinä kuin kenelläkään muullakaan
Meillä on vain jotenkin kovin suuri kynnys "antaa itsellemme lupa" lopettaa ehkäisy, ehkä siksikin että ympäristö on kovin uraorientoitunutta ja olemme melkein ainoat perhekeskeiset ihmiset lähipiirissämme. Outoja lintuja