Mies 2
Pitäis olla rahaa taskut täys ja iso omakotitalo helsingissä, sekä uusi audi. Eli tyydyn kämmeneen niin tulee halvemmaksi
Miehelläni ei ollut mitään, kun tapasimme. Mutta se oli kyllä tosi komea, kiva ja hauska.Pitäis olla rahaa taskut täys ja iso omakotitalo helsingissä, sekä uusi audi. Eli tyydyn kämmeneen niin tulee halvemmaksi
Mihinkä osastoon Lunatic kuuluu?Jos jossain saa, niin Suomessa. Suomalaisilla naisilla on omat pankkitilit, eikä ole (yleensä) miesten holhouksen alaisena kuten jossain hihhulimaissa.
Kuulemma Harjavallan sossussa Lunatic tunnetaan hyvin.Mihinkä osastoon Lunatic kuuluu?
Meinaan vain ku ois kiva löytää sytänkäpynen.
Suljettuun osastoon.Mihinkä osastoon Lunatic kuuluu?
Meinaan vain ku ois kiva löytää sytänkäpynen.
Ihan sama vika mullakin. Eipä ole ikinä tullu kysyttyä ensiksi lompakon tilannetta saati muitten "statuksien" omistusta. Kyllä se kiinnostus määritellään henkilökemioillaMinua ei kiinnosta talo Helsingissä, vielä vähemmän kiinnostaa joku Audi. Ehkä olen sittenn tyhmä tjt, kun minua ei kiinnosta lombuukin paksuus, vaan monet muut seikat.
Joo, eihän naisia kiinnosta ollenkaan miehen varallisuus.Ihan sama vika mullakin. Eipä ole ikinä tullu kysyttyä ensiksi lompakon tilannetta saati muitten "statuksien" omistusta. Kyllä se kiinnostus määritellään henkilökemioilla
Kiinnostaa varmasti useimpia siinä määrin, että lähes jokainen haluaa löytää kumppanin, joka kykenee itse elättämään itsensä ja osaltaan mahdolliset tulevat lapset. Ei kukaan lähtökohtaisesti etsi hulttiota, joka ei pärjää omillaan.Joo, eihän naisia kiinnosta ollenkaan miehen varallisuus.
No mä ainakaan en voi mennä moista asiaa yleistämään, kuten eräät, koska mua ei todellakaan hurmata jollain omaisuusluettelolla ja setelitukoilla. Itseasiassa toi toimii totaalisena turn offina, jos mies vöyhöttää ja pönkittää omaa olemustaan pröystäillen omaisuuksillaan.Joo, eihän naisia kiinnosta ollenkaan miehen varallisuus.
Köyhäilyä semmoiset kattohuoneistot. Oikeasti rikkailla on omakotitalo Eirassa. Ja tosi rikkailla omakotitalo Kaivopuistossa, merinäköalalla totta kai.Omakotitalo Helsingissä on köyhille. Rikkailla on Eirassa tai Punavuoressa kerrostalon kattohuoneisto. Ja Audi? Tosissas? Bugatti ja Bentley on rahamiesten merkkejä. Audilla matkaa köyhät poliitikot jne.
Raha seuraa kauniita naisia...Jos olet tyhjätasku niin miksi tiirailet vain niitä kauniita naisia joilla muutenkin on vientiä? Sinussa se vika on kun kurkotat kuuta taivaalta. Tyydy tavalliseen naiseen niin ei tarvitse olla yksin.
Mies2?Oletko Mies 1:n pikkuveli?
Ainakin kun täällä palstalla kirjoittavia alemman sosiaaliluokan miehiä katsoo, niin valtaosa näistä on joko pahasti katkeroituneita (laasaslaiset "ikisinkut" yms) tai muuten vaan sekopäisiä tai outoja (esim. monen elämä tuntuu pyörivän lähinnä jonkun fetissin ympärillä).hm. minä tutustuin ihan tarpeeksi moneen ei-hyvin-toimeentulevaan mieheen ja jokainen oli jollain tavalla katkeroituneen oloinen naisvihaaja jonka mielestä "naiset haluavat miehestä vaan rahaa".
Lisäksi aina löytyi jotakin naputettavaa ulkonäöstä, kun en ole ulkomuodoltani mikään miss universum.
jostain syystä varakkaampia miehiä ei tunnu kiinnostavan tippaakaan se, kiinnostaako mua heidän rahat vai ei. Eikä koskaan ole tullut mitään törkyä koskien mun ulkonäköä.
voi tietysti olla sattumaa.