Miten varaton mies edes saa naisen ja vielä Suomessa?

• Viestiketjun aloittaja Mies 2
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainakin kun täällä palstalla kirjoittavia alemman sosiaaliluokan miehiä katsoo, niin valtaosa näistä on joko pahasti katkeroituneita (laasaslaiset "ikisinkut" yms) tai muuten vaan sekopäisiä tai outoja (esim. monen elämä tuntuu pyörivän lähinnä jonkun fetissin ympärillä).

Harva ihminen myöskään tietoisesti päätyy taloudellisessa mielessä pohjalle yhteiskunnassa, vaan taustalla on yleensä monenlaisia ongelmia, ei vähiten luonnevikoja.
Ketkä miehet on mitäkin?

Vastaus on haju.
Kannattais olla jokseenkin hajulla siedettävistä käytöstavoista.
Oma haju sais olla semmoinen joka kertoo, että tänäänkin on tullu käytyä suihkussa.
Kannattais olla hajulla siitä mitä maailmassa tapahtuu, että pystyy semmoiseen mitä kutsutaan keskusteluksi.
Kannattais pysyä hajulla siitä mitä se nainen sanoo eikä tuijottaa tissejä tai persettä.

Noi on asioita jotka eivät vaadi pulleaa lompakkoa.

vierailija
Joo, eihän naisia kiinnosta ollenkaan miehen varallisuus. :D
Sanotaanko että nainen joka väittää ettei sillä ole merkitystä valehtelee. Joko itselleen tai miehelle tai molemmille.

Tästä huolimatta, aatemaailma on vielä tärkeämpi. Väitän että tältäkin palstalta löytyy niitä naisia jotka eivät mistään summasta seurustelisi esimerkiksi Antifan edustajan kanssa ja vastaavasti niitä jotka eivät mistään summasta olisi Rajat kiinni aktiivin kanssa.

Sanotaanko että nainen joka väittää ettei sillä ole merkitystä valehtelee. Joko itselleen tai miehelle tai molemmille.

Tästä huolimatta, aatemaailma on vielä tärkeämpi. Väitän että tältäkin palstalta löytyy niitä naisia jotka eivät mistään summasta seurustelisi esimerkiksi Antifan edustajan kanssa ja vastaavasti niitä jotka eivät mistään summasta olisi Rajat kiinni aktiivin kanssa.
Höpöhöpö.
Olet katsellut liikaa roskaohjelmia telkkarista.

vierailija
Ei minua kiinnosta miehen rahat. Minun puolestani mies saa olla vaikka työtön ja voin hänet elättääkin, kunhan hän hoitaa kodin ja minun lapseni sillä välin kun minä käyn töissä.

Yhteistyössä