Ö
............öö
Vieras
Meillä alle puolivuotias vauva, ja on ongelmia vapaa-ajan kanssa (ylläri...) No, tilanne sellainen että miehellä urheiluhararstukset n. 4 h viikossa, ja tekee pitkiä työpäiviä. Mies tulee usein vasta 19 aikaan kotiin ja mä ja vauva mennään nukkumaan jo 21 aikaan (vauva heräilee yöllä paljon) jolloin mies jää valvomaan että saa omaa aikaa. Tällöin katsoo telkkaria ja pelaa tietokoneella tms. Sen lisäksi mies käy jossain iltamenoissa ehkä n. kerran kuukaudessa. Mä en ole kertaakaan vauvan saamisen jälkeen käynyt missään iltamenossa eikä ole tehnyt mielikään että ei siinä mitään. Mutta viikolla kaipaisin hieman omaa aikaa minäkin. En ole vielä kertaakaan itse päässyt urheilemaan koska isän urheiluharrastukset vievät niin paljon aikaa. Sitten kun joskus esim. pe-iltana hällä ei ole mitään niin en vain jaksa lähteä kun olen niin kuitti kaikesta valvomisesta. Kun pe-ilta olisi ainoa vapaa ilta miehellä, ja haluaisin olla hänen kanssaan myös yhteistä aikaa joskus, enkä silloin lähteä urheilemaan. No, tuosta sitten saan kuulla että kun en kerran mennyt taaskaan perjantaina kun olisin voinut, niin mitäs valitan. Mulla on kuulemma omaa aikaa koko päivä kun lapsen kanssa olen kotona, ja esim. lapsen nukkuessa. No, onhan se totta, että voin esim. surffailla netissä tai katsoa telkkua kun lapsi nukkuu, mutta onko se sitten normaalia että tämä on sitä äidin omaa aikaa ja muuta ei sitten olekaan?
Nyt sitten ensimmäistä kertaa vauvan syntymän jälkeen sain sellaisen kutsun bileisiin minne haluaisi mennä, mutta se on samaan aikaan miehen urheiluharrastuksen kanssa, joten hänen mielestään ei ole kohtuullista antaa minun mennä.
Onko teillä muillakin tällaista?
Nyt sitten ensimmäistä kertaa vauvan syntymän jälkeen sain sellaisen kutsun bileisiin minne haluaisi mennä, mutta se on samaan aikaan miehen urheiluharrastuksen kanssa, joten hänen mielestään ei ole kohtuullista antaa minun mennä.
Onko teillä muillakin tällaista?