T
tirppu
Vieras
Onko kellään kokemusta? Lääketeknikkoa ajattelin. Olen avoin muillekkin ammateille, paitsi omalleni.
Mistä kannattaisi paikkaa hakea jos merkonomin koulutusta aikoo? oppisopimustoimistosta sanoi että apteekit usein ovat vastaan oppisopimusta noin yleisesti. Itselle se oppisopimus vaan on ainoa mahdollisuus opiskella...