miten vaikeaa saada oppisopimuspaikka apteekista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tirppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tirppu

Vieras
Onko kellään kokemusta? Lääketeknikkoa ajattelin. Olen avoin muillekkin ammateille, paitsi omalleni. :D Mistä kannattaisi paikkaa hakea jos merkonomin koulutusta aikoo? oppisopimustoimistosta sanoi että apteekit usein ovat vastaan oppisopimusta noin yleisesti. Itselle se oppisopimus vaan on ainoa mahdollisuus opiskella...
 
eiks uutisissa just eilen sanottu, ettei apteekkeihin ole otettu uusia työntekijöitä KAHTEEN VUOTEEN, näiden lääkeuudistusten aiheuttamien tulos menetysten vuoksi...
 

Yhteistyössä