Miten vaaleat raidat käyttäytyy jos laitan ruskeaa sävyteshampoota koko päähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinkkiä kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vinkkiä kaipaava

Vieras

Tuli laitettua maantienvärisiin hiuksiin vaaleita raitoja mutta en ole tyytyväinen lopputulokseen. Värinpoistoa en haluaisi tehdä kun se rasittaa niin paljon hiuksia ja on aika radikaali keino. Miten luulette, että vaaleat raidat käyttäytyy jos laitan koko päähän ruskeaa/keskiruskeaa sävyteshampoota?

Mä olen niin arka etten uskaltaisi kokeilla. Laitoin kerran itse raidat hiuksiini. Ne raidat tuli maksamaan mulle 90e kun kampaaja korjasi tummilla raidoilla.

Mutta voin kuvitella, että voivat mennä vihreiksi sun tapauksessa`?

Siis onko se shampoo oikein noita kaupan sävyttäviä vai pigmanttipitoisia shampoita? Jos on sellainen sävyttävä eli värjäävä, en laittaisi. Noilla pigmenttishampoilla voisi kokeilla pestä. Mikä niissä raidoissa on vikana?

Jos olet laittannut vaaleita raitoja, et pääse niistä "eroon" kuin värjäämällä samat raitakohdat uudestaan. Värinpoistoa ei voi tehdä vaalennettuihin hiuksiin, vaalennus kun on oman pigmentin poistamista hiuksista. Jos nyt mätkäiset jotain väriä päähäsi, myös raitoihin, et saa tasaista tulosta. Vaaleaan väri todennäköisesti tulee tarttumaan jopa tiukemmin kuin omiin hiuksiisi...

Ehkä mä sit kärvistelen näiden raitojen kanssa :/ Ongelma on se, et ne ei oo ihan hirveän tasaisesti laitettu, tai siis kun tarkoitus oli laittaa ohuita raitoja vähän elävöittämään maantienvärisiä hiuksia niin osasta raitoja tuli ohuita ja osasta vähän paksumpia. No, ei voi mitään...muistanpahan ens kerralla mennä sitten suoraan kampaajalle niin on ainakin ammatilainen asialla sitten!

Yhteistyössä