miten uskallan olla miehen nähden alasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisla varpu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missä hitossa sä sitten päivät piilottelet ittees?
Luuletko ettei miehelläsi ole aivoja?
Sitähän nyt osaa tehdä ihmsiestä päätelmiä ihan vaatteet päällä,ja vieläpä ku hän on päässyt kourimaan sua,niin näppituntuma on varmasti kertonut paljon.

se on helppo mölistä siitä ettei kehtaa olla toisen edessä alasti jos on itse suhteellisen siedettävän näköinen. Mä esim olen arpinen jokapuolelta ja iho on mahasta venynyt todella pahasti jne eikä se näky ole kaunis. Mulla kesti pitkään ennen kun kehtasin uuden miehen edessä olla alasti joten kyllä mä tajuan ap:n pointin aika hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on helppo mölistä siitä ettei kehtaa olla toisen edessä alasti jos on itse suhteellisen siedettävän näköinen. Mä esim olen arpinen jokapuolelta ja iho on mahasta venynyt todella pahasti jne eikä se näky ole kaunis. Mulla kesti pitkään ennen kun kehtasin uuden miehen edessä olla alasti joten kyllä mä tajuan ap:n pointin aika hyvin

Mutta eikö se kuitenkin tuntunut hyvältä, kun oppi kehtaamaan? Vapauttavalta?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

ei kun ihan normaalilta elämältä. ei se niin iso juttu ole että siitä mitään erityisiä vapautumisen tunteita tulisi.

ja mä muuten en vieläkään mene esim uimahalliin koska mä en jaksa kuunnella laihojen, arvettomien ihmisten kommentteja ja olla töllötettävänä (niin oikeasti muuten nimittäin käy, on kokeiltu moneen kertaan)

Luultavasti miehes ois lähteny lätkiin jo ajat sit jossei se välittäis susta just sellaasena ku oot!! :)

ja kyllähän sun muodot näkyy vaikka sulla ois vaatteet päällä.. ihan samalla tavalla!! nyt vaan opettelet oleen enemmän luonnonlapsi miehes edes.. ja yritä kannustaa ittees liikkeelle!! hali ja tsemppiä..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

ei kun ihan normaalilta elämältä. ei se niin iso juttu ole että siitä mitään erityisiä vapautumisen tunteita tulisi.

ja mä muuten en vieläkään mene esim uimahalliin koska mä en jaksa kuunnella laihojen, arvettomien ihmisten kommentteja ja olla töllötettävänä (niin oikeasti muuten nimittäin käy, on kokeiltu moneen kertaan)

Jännää, että jotkut todellakin arvostelee. :/ Minun mielestä ihmiset uimahallissa näyttävät kaikki vain ihmisiltä muiden joukossa. Kaikilla pitäisi kuitenkin olla lupa saada olla olemassa ihan sellaisenaan ulkonäöstä ja elämäntilanteesta riippumatta.

mullakin meinaa olla tätä vikaa. synnytyksen jälkeen olen laihtunut kyllä ihannepainooni, mutta tisut hävisi :( mies kyllä vakuuttaa ettei haittaa, välillä leikillään kiusii että pitäs mamman saada vähän lihaa luitten ympäri. tiedän ettei se pahaa tarkota, eikä toi muhun vaikuta.
pakottaudun kuitenkin saunaan mieheni kanssa ja jos saunomme erikseen (toisen pitää olla vauvan kans) kuivattelen alasti saunan jälkeen. eikä kauan yleensä mene kun mies ehdottaa jo ihan muuta... siksikään en ymmärrä miksi niin häpeän itseäni.

toinen missä mulla on nyt paha ongelma on etten kehtaisi näyttää miehelle jalkoväliäni *noloasanoaääneen* mies on aina tykänny katsoa (siis kun harrastellaan seksiä) ja nyt tuntuu ettei sitä eppariarpineen voi millään näyttää, hyvä että ees antaa koskea. mieskin jo vissiin vähän kärsii tästä estoisuudestani.

mielenkiinnolla odotan mitä vastauksia saat ap, jospa minäkin saisin vähän helppiä. avio-onni kärsii :( eikä se millään muotoa johdu kultaisesta miehestäni. vika on mun pään sisällä.

Yhteistyössä