V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on helppo mölistä siitä ettei kehtaa olla toisen edessä alasti jos on itse suhteellisen siedettävän näköinen. Mä esim olen arpinen jokapuolelta ja iho on mahasta venynyt todella pahasti jne eikä se näky ole kaunis. Mulla kesti pitkään ennen kun kehtasin uuden miehen edessä olla alasti joten kyllä mä tajuan ap:n pointin aika hyvin
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on helppo mölistä siitä ettei kehtaa olla toisen edessä alasti jos on itse suhteellisen siedettävän näköinen. Mä esim olen arpinen jokapuolelta ja iho on mahasta venynyt todella pahasti jne eikä se näky ole kaunis. Mulla kesti pitkään ennen kun kehtasin uuden miehen edessä olla alasti joten kyllä mä tajuan ap:n pointin aika hyvin
Mutta eikö se kuitenkin tuntunut hyvältä, kun oppi kehtaamaan? Vapauttavalta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pitäis lahduttaa mutta en jaksa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on helppo mölistä siitä ettei kehtaa olla toisen edessä alasti jos on itse suhteellisen siedettävän näköinen. Mä esim olen arpinen jokapuolelta ja iho on mahasta venynyt todella pahasti jne eikä se näky ole kaunis. Mulla kesti pitkään ennen kun kehtasin uuden miehen edessä olla alasti joten kyllä mä tajuan ap:n pointin aika hyvin
Mutta eikö se kuitenkin tuntunut hyvältä, kun oppi kehtaamaan? Vapauttavalta?
ei kun ihan normaalilta elämältä. ei se niin iso juttu ole että siitä mitään erityisiä vapautumisen tunteita tulisi.
ja mä muuten en vieläkään mene esim uimahalliin koska mä en jaksa kuunnella laihojen, arvettomien ihmisten kommentteja ja olla töllötettävänä (niin oikeasti muuten nimittäin käy, on kokeiltu moneen kertaan)
Alkuperäinen kirjoittaja er:Tää on ny niin taas täyttä skeidaa koko juttu!! EI IKKUNAA MAKKARIS SEN TAKII ETTEI MIÄHES NÄKIS SUN LÄSKIÄ???!!!?!?! no huhuh..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten niin näkis kun ei meil ole makkarissa sen takia ikkunaakaan. en antanu laittaa.