C
Contusio
Vieras
Oli riitaa pohjalla ja sitten mies kovassa krapulassa. Riita jatkui ja paheni. Mies ei suostunut pyynnöistä, kehotuksista eikä käskyistä huolimatta jättämään minua rauhaan. Tuli käsirysy ja mies löi. Löi jopa kun olin maassa ja selin häneen. Nyt on kasvoissa ja päässä monta suurta tummansinistä mustelmaa, en kehtaa edes kauppaan mennä. Asiasta ei ole jälkeenpäin puhuttu, halusin vain miehen pois silmistäni. En edes halua puhua asiasta hänen kanssaan.
Mutta, mutta... miten unohtaa rakkaus? Rakastan häntä todella, meidän piti viettää loppuelämä yhdessä, piti juuri alkaa lasta yrittämään, piti sitä ja tätä ja vaikka mitä. Ikävä on kova. En haluaisi häntä jättää, mutta minulla ei liene muita vaihtoehtoja, kuin pakottaa itseni tekemään se. Jotenkin. Väkivaltaa ei pidä hyväksyä, ikinä. Väkivallantekijä on itse vastuussa teoistaan. Mutta entä rakkaus? Olisipa sellainen on/off -nappula, jonka nyt voisin kääntää off-asentoon. Mutkun ei ole.
Takokaa järkeä päähäni, rakkaat sisaret.
Mutta, mutta... miten unohtaa rakkaus? Rakastan häntä todella, meidän piti viettää loppuelämä yhdessä, piti juuri alkaa lasta yrittämään, piti sitä ja tätä ja vaikka mitä. Ikävä on kova. En haluaisi häntä jättää, mutta minulla ei liene muita vaihtoehtoja, kuin pakottaa itseni tekemään se. Jotenkin. Väkivaltaa ei pidä hyväksyä, ikinä. Väkivallantekijä on itse vastuussa teoistaan. Mutta entä rakkaus? Olisipa sellainen on/off -nappula, jonka nyt voisin kääntää off-asentoon. Mutkun ei ole.
Takokaa järkeä päähäni, rakkaat sisaret.