Miten tyhmä voi ihmisen lapsi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huhhuh"

Vieras
BB-Nikon blogista pongattua (googleta itse niko saarinen blogi, jos et usko)

"Mietin just kun tuossa esitellään noita valtioita ja tuntuu että sieltä tulee kokoajan sellaisia maita/valtioita joista en oo koskaan kuullutkaan.. Että esim. kun afrikasta tulee vaikka kuinka monta eri joukkuetta että voisko suomikin osallistua noihin kisoihin siten että ois vaikka etelä-suomi ja pohjois-suomi? Eiks ne oo vähän kuin valtioita?

Mä oon maailman huonoin maantiedossa ja mulla ei oikeesti vieläkään oikeen aukee toi afrikka, amerikka ja kiina. Esim. Onko kiina ja japani samaa maata? Ja onko aasia se johon ne kuuluu? Wtf? Lisäksi onko amerikka siis sama kuin jenkkilä? Ja onko niiden jokaisella valtiolla esim. omat johtajat? HAHAHAHA. Joku voi luulla että mä leikin tahalleen tyhmää, mutta en siis tiedä maantiedosta mitään. Luulin vielä kauppiksen ekalla luokalla että suomi on ruotsin ja norjan välissä kartassa. Lisäksi en tiennyt että venäjä on meidän alapuolella ja en tajua sitäkään asiaa että kenelle se karjala oikeastaan nykyisin kuuluu? "

No sanos muuta. Meidän 9-vuotiaskin tietää nuo kaikki ja keposesti, en oe edes opettanut. Itse asiassa neiti oli just tulossa hampaanpesulta, niin kyselin noita ja kertoi mulle että 'Afrikka on maanosa ja siellä on niitä maita vaikka Kenia ja Tansania. Etelä-suomi ja Pohjois-suomi on niinku sellasia Suomen osia. Kiina ja Japani on ihan eri maita. Ja ne kuuluu Aasiaan. Joo. Ja Amerikka on Jenkkilä. Se on niinku sellane lempinimi. Ja niillä on johtajat mun mielestä kai? Vaikka Kaliforniassa. Ja Suomi on kyllä Venäjän ja Ruotsin välissä. Venäjä on niinku meidän alapuolella ku siinä on niitä Baltian maita, Viro ja Latvia ja joku vielä, siinä välissä. Karjala kuuluu kai Venäjälle melkein kokonaan, kai Suomelle vähän? Ihan lällyä, ton tietää vauvakin'

Niinpä. Kertoo paljon bb-hyypiöiden älykkyydestä. Noin lateli meidän 9v, jolla on kaikenlisäksi ollu pientä oppimisvaikeutta :D

• Tykkää
Reactions: Littledeath
No sanos muuta. Meidän 9-vuotiaskin tietää nuo kaikki ja keposesti, en oe edes opettanut. Itse asiassa neiti oli just tulossa hampaanpesulta, niin kyselin noita ja kertoi mulle että 'Afrikka on maanosa ja siellä on niitä maita vaikka Kenia ja Tansania. Etelä-suomi ja Pohjois-suomi on niinku sellasia Suomen osia. Kiina ja Japani on ihan eri maita. Ja ne kuuluu Aasiaan. Joo. Ja Amerikka on Jenkkilä. Se on niinku sellane lempinimi. Ja niillä on johtajat mun mielestä kai? Vaikka Kaliforniassa. Ja Suomi on kyllä Venäjän ja Ruotsin välissä. Venäjä on niinku meidän alapuolella ku siinä on niitä Baltian maita, Viro ja Latvia ja joku vielä, siinä välissä. Karjala kuuluu kai Venäjälle melkein kokonaan, kai Suomelle vähän? Ihan lällyä, ton tietää vauvakin'

Niinpä. Kertoo paljon bb-hyypiöiden älykkyydestä. Noin lateli meidän 9v, jolla on kaikenlisäksi ollu pientä oppimisvaikeutta :D

Ihan hienosti tiedetty 9-vuotiaalta, mutta kai itse tiedät mitkä jutut meni väärin?

Kiinnostaisi tietää, millainen lapsuus tuolla tyypillä on ollut, siis että miten se on voinut välttyä vahingossakaan oppimasta mitään noista asioista? Kirjojen lukeminen kielletty, telkkarista saanut katsoa vain boldareita ja kouluunkaan ei ole tarvinnut mennä, vai miten ihmeessä?

"Amerikka on Jenkkilä"... Hohhoijaa. Amerikka on manner. On pohjois-Amerikka ja etelä-Amerikka, niitten väliin mahtuu vielä väli-Amerikka. Pohjois-Amerikan yhdistynyt liittovaltio, USA, on se Jenkkillä.

Ihan hienosti tiedetty 9-vuotiaalta, mutta kai itse tiedät mitkä jutut meni väärin?

No tiedän joo :D En mä nyt sentä ihan niin tyhmä ole ;) Ja ingnition13, voi kuule, 9-vuotiaan ei tarvitse vielä tietää, että USA on se Jenkkilä.
Hän ehtii oppimaan vielä paljon elämänsä aikana. Ei sen tarvitse tietää vielä kaikkea, mitä meidän aikuisten.
Minusta se on ihan hyvin 9-vuotiaalta, sori nyt vaan.

mieltähän tuo vaan piristää jos joku on huomattavasti tietämättömämpi kuin itse on. itsekään en ole haka maantiedossa.

tollaset tyypit on varmaan sikasuosittuja. siis nehän yleensä kompensoi tyhmyyden haukkumalla toisia ja olemalla hyviä manipuloimaan ihmisiä, juoruamalla ja tietämällä julkkiksista paljon.

meidän lapset eivät välttämättä muuten tiedä, tai siis kun kuopus tykkää kiinasta ja japanista niin kai se tietää että ne on eri maita.

en ole varma onko ne kuulleet sanaa jenkkilä.

Mulla on aikanaan ollu 10 maantiedosta, mutta täytyy sanoa, että kyllä avajaisissa tuli muutamia sellaisia maita vastaa, joista en muista että olisi edes kauheasti puhuttu.

Termillä jenkki (engl. yankee) viitattiin sodan aikana ja sen jälkeen Pohjoisvaltioista kotoisin olevaan ihmiseen, mutta nykyisin sanalla saatetaan kuvata ketä tahansa yhdysvaltalaista ihmistä.

Jotkut olettavat, että tyhmyys on seksikästä ja se myös myy. Kaikki julkisuus on hyvästä ja nyt joku oli vaivautunut kopioimaan hänen tekstinsä tänne. Mä en edes tiedä, kuka toi tyyppi on.. Olen siis ilmeisen sivistynyt..

Yhteistyössä