[QUOTE="vieras";25047586]Täytyy elämän olla vaikeaa jos noin ajattelee, huh. No hyvä asia on se, että itse tunnut kuitenkin ymmärtävän, että se ei ehkä ole kovin fiksua. Matkustele ja näe maailmaa, se avaa silmäsi. Minä olen matkustellut paljon, ja asunut hetkellisesti ulkomailla, ja ne ovat olleet elämäni parhaimpia hetkiä. Olen tutustunut monenlaisiin ihmisiin eri kulttuureista, ja se on vain ja ainaostaan rikastuttanut elämääni. Mielestäni olisi hyvin tylsää, jos tuntisin ainaostaan suomalaisia, enkä olisi koskaan maistanut ulkomaalaisia ruokia, nähnyt ulkomaalaisia elokuvia ja käynyt katsomassa historiallisia paikkoja muissa maissa. Elämää kannattaa elää avoimin mielen, siitä saa paljon enemmän irti siten.[/QUOTE]
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/R.../1135263677178
Raiskattu teinityttö ja poliisi joutuivat hiv-vaaraan
9.2.2011 15:33 | Kommentit A A
STT
LAHTI. Lahtelainen 16-vuotias tyttö joutui raiskatuksi kauppamatkallaan viime marraskuussa. Afrikkalaissyntyinen mies pakotti hänet iltahämärissä kerrostalon sisäpihalle.
Päijät-Hämeen käräjäoikeus tulkitsi raiskauksen myös törkeän pahoinpitelyn yritykseksi, sillä mies sairasti hiv:tä ja väkivallanteko tiesi vakavan sairauden tarttumisen uhkaa.
Barnaba Feter Wor Gony, 32, joutuu maksamaan teinitytölle kivusta ja särystä sekä kärsimyksistä yhteensä yli 15 000 euroa.
Hiv-tartuntavaaraan joutui myöhemmin marraskuussa myös poliisi, joka tuli kollegoineen taltuttamaan Wor Gonyn ja toisen miehen tappelua keskikaupungille. Wor Gonyn pureman takia poliisi joutui aloittamaan lääkekuurin mahdollisen hiv-tartunnan varalta.
Päijät-Hämeen käräjäoikeus langetti väkivallanteoista yhteensä kaksi ja puoli vuotta ehdotonta vankeutta ja määräsi tuomion kärsittäväksi saman tien.
Tuomiosta kertoi keskiviikon Etelä-Suomen Sanomat.