A adalium Jäsen 17.04.2008 447 0 16 Turku 05.09.2008 #1 Kun huomenna olis tulossa kissa meille "kylään"...ja jos tulee meidän kissan kanssa toimeen niin kokeillaan miten elo yhdessä sujuu, ja sitten otetaan vakituisesti asumaan. Olis vaan mukava tietää miten homma hoidetaan "oikein"...???
Kun huomenna olis tulossa kissa meille "kylään"...ja jos tulee meidän kissan kanssa toimeen niin kokeillaan miten elo yhdessä sujuu, ja sitten otetaan vakituisesti asumaan. Olis vaan mukava tietää miten homma hoidetaan "oikein"...???