Miten tuo Tapio Suominen on muuttunut noin tyrkyksi ja oudoksi?

  • Viestiketjun aloittaja epäilyskas
  • Ensimmäinen viesti
epäilyskas
Jotenkin se, millainen kuva minulla on aiemmin hänestä julkisuuden perusteella, on sellainen hillitty urheiluselostaja. Nyt hän on harva se päivä otsikoissa milloin mistäkin tempauksesta. Kiertää lavoja "koomikkona" jne. Nyt avovaimokin on jättänyt Facebookin kautta. Mikä ihme sitä miestä oikein vaivaa, vai pitääkö pyrkiä julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä?
 
Joku ikäkriisi. Mä tarjoon sitä vaihtoehtona kaikkeen, missä ihminen muuttuu paljon verrattuna edeltävään persoonaansa. Vanhemmalla iällä syynä voi olla paremminkin muistisairaus, mutta siis 30-50v hyvin todennäköistä, että henkilö elää ikäkriisiään.
 
Viimeksi muokattu:
veikkaus
Alkuperäinen kirjoittaja epäilyskas;29286978:
Jotenkin se, millainen kuva minulla on aiemmin hänestä julkisuuden perusteella, on sellainen hillitty urheiluselostaja. Nyt hän on harva se päivä otsikoissa milloin mistäkin tempauksesta. Kiertää lavoja "koomikkona" jne. Nyt avovaimokin on jättänyt Facebookin kautta. Mikä ihme sitä miestä oikein vaivaa, vai pitääkö pyrkiä julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä?
Veikkaan että tarkoituksella hakee huomiota että saa yleisöä stan up näytöksiin ja toinen juttu on että taitaa hakea temppuiluillaan lopputiliä yleltä ja odottaa koska yle antaa lopputilin niin saa hyvät korvaukset.
 
"Toinen"
Eikös sillä masennuskin ollut? Jos se vaikuttaa osaltaan myös tohon touhuun? Mua ärsyttää kun jokasen lehden kannessa on nykyään äijän naama mitä oudomman otsikon kera. Typerää käytöstä oli syy mikä tahansa.
 
Masennuksesta toipumisen alkaessa ihminen monesti on hyvinkin itsekäs. Pakko ottaa tilaa ja aikaa itselleen tosi tylysti, kun alkaa taas opettelemaan itsensä tuntemista ja rajojaan uudelleen. Joillakin se itsekkyys vaihe kestää aika pitkäänkin.
 
Sh
Tapio Suominen on mielenterveyskuntoutuja. Harmittaa hirveästi, että fiksu mies on nyt sairauden takia joutunut median pelleksi. Suominenhan sairastui masennukseen ja meni jopa psykoosiin kesällä. Eikä todellakaan ole vielä kunnossa, niin en ymmärrä miksi yle käskee sen kirjoittamaan twiittejä jne. Ei ole Tapsasta viä siihen, hommat karkaa käsistä. Tapio tartteis nyt sairaslomaa ja aikaa ja parantumisrauhaa. Voi kun hän ymmärtäisi, tai joku saisi hänet ymmärtämään. :(
 

Yhteistyössä