Miten tulkitsisit miehesi ja naisen suhteen tällaisen viestin perusteella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No riippuu ihan täysin noin sadasta seikasta.

Todennäköisesti se uni on ollut jotenkin nolo tai sopimaton...mutta koska unet ovat unia eikä niille voi mitään, niin en näkisi sen liittyvän itse siihen suhteeseen mitenkään.

Miulle kerran yks tuttu mies ohimennen tokas, et hän näki miusta aikas mielenkiintoista unta ja oli oikein hämmästynyt, et näytinkin sellaiselta ilman vaatteita. :whistle:

Eikä siitä sen enempää...molemmat seurusteltiin, eikä asiasta puhuttu ikinä...tiiä sit, et mimmoselta mie oon hänen unessa näyttäny :laugh:

Siis mullehan on ihan yks pskn hailee minkälaisia unia joku minun ukosta näkee, mutta se että se pitää ilmoittaa ja vielä oikein vihjailevaan sävyyn niin ei mene mun jakeluun. Itse käytin tuota samaa aikanaan iskeäkseni miehiä ja hyvin toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No en mä sitä tulkitsisi yhtään mitenkään kyllä. Mähän en voi sille mitään, mitä unia joku täysin vieras ihminen näkee, eikä hän itsekään unilleen mitään voi.

Mä näin unta sinusta.....

Juu juu, näin varmaankin on. :whistle:

Uni oli eroottinen

Ja se onkin varmasti ainoa paikka, missä tulet kokemaan erotiikkaa minun kanssani. =)

No en mä sitä tulkitsisi yhtään mitenkään kyllä. Mähän en voi sille mitään, mitä unia joku täysin vieras ihminen näkee, eikä hän itsekään unilleen mitään voi.

Mä näin unta sinusta.....

Juu juu, näin varmaankin on. :whistle:

Uni oli eroottinen

Ja se onkin varmasti ainoa paikka, missä tulet kokemaan erotiikkaa minun kanssani. =)

tai minun!

Yhteistyössä