Ä
ärsyttää
Vieras
Ensin viestissä jutellaan ihan niitä näitä mutta lopuksi kirjoittaa että näin susta muuten viimeyönä unta, mutta ei siitä sen enempää.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No en mä sitä tulkitsisi yhtään mitenkään kyllä. Mähän en voi sille mitään, mitä unia joku täysin vieras ihminen näkee, eikä hän itsekään unilleen mitään voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No en mä sitä tulkitsisi yhtään mitenkään kyllä. Mähän en voi sille mitään, mitä unia joku täysin vieras ihminen näkee, eikä hän itsekään unilleen mitään voi.
Mä näin unta sinusta.....
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No en mä sitä tulkitsisi yhtään mitenkään kyllä. Mähän en voi sille mitään, mitä unia joku täysin vieras ihminen näkee, eikä hän itsekään unilleen mitään voi.
Juu juu, näin varmaankin on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja EiMullaMuuta:Kyllä mä panisin miehen tilille..
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja EiMullaMuuta:Kyllä mä panisin miehen tilille..
Samoin. Eihän unilleen mitään voi, mutta en lähtis niistä sen enempää vihjailemaan varatulle tai jos itse olisin varattu. Se on epäilyttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No en mä sitä tulkitsisi yhtään mitenkään kyllä. Mähän en voi sille mitään, mitä unia joku täysin vieras ihminen näkee, eikä hän itsekään unilleen mitään voi.
Uni oli eroottinen
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No en mä sitä tulkitsisi yhtään mitenkään kyllä. Mähän en voi sille mitään, mitä unia joku täysin vieras ihminen näkee, eikä hän itsekään unilleen mitään voi.
Uni oli eroottinen
Ja se onkin varmasti ainoa paikka, missä tulet kokemaan erotiikkaa minun kanssani. =)