en tiedä voinko jatkaa mieheni kanssa hänen menneisyytensä takia :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustiskai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustiskai

Vieras
En kestä sitä että mieheni on ollut menneisyydessään niin monen naisen kanssa. Niitä on siis aivan älyttömästi. Asumme pienessä kylässä ja hän on kiertänyt läpi suunnilleen kaikki tämän kylän naisen ja myöskin sen mistä minä tänne muutin hänen kanssaan.
Hän on sanonut ettei ne merkinnyt mitään, mutta silti ne komeilee hänen facebook kavereinaankin!

Tiedän että on ääliömäistä miettiä eroa tällaisen takia..
mutta ajatus siitä että hän on hinkannut itseään kaikkiin jotka on sattuneet antamaan, no se on todella ahdistavaa!

miten voin unohtaa?

Rakastan häntä ihan älyttömästi, mutta miksi jahkailen ja vatvon näitä vanhoja asioita :(
Minulla on henkisesti niin paha olo että ihan oksettaa!

Jos et pysty hyväksymään ja unohtamaan, ei suhdetta kannata jatkaa. Ei siistä mitään tule kuitenkaan.

Itse en kyllä käsitä mitä sinä niitä vanhoja mietit? Eihän ne kuitenkaan teidän nykyiseen suhteeseen vaikuta sitten tippaakaan.

en kyllä minäkään pystyisi olemaan tuollaisen henkilön kanssa. Olen kai sitten vanhanaikainen, mutta minusta on jotenkin kauhean leväperäistä maata muutaman päivän tuttavuuksien kanssa ja kymmenien eri naisten kanssa. Yök!

Jos asia vaivaa todella paljon, ei kai siinä auta kuin erota. Ymmärrän että ällöttää, mutta kun sitä asiaa ei enää voi muuttaa, sinun täytyy se joko hyväksyä tai sitten erota. Ajan kanssa opit ehkä hyväksymään asian eikä se enää vaivaa sinua, mutta jos sinulla on todella paha olo henkisesti niin ehkä on parempi lähteä eri suuntiin... Vain sinä itse tiedät minkä verran jaksat ja haluatko elää asian kanssa, johon ehkä totut, mutta joka nyt vaivaa sinua kohtuuttomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
voisitteko muuttaa muualle, missä ei nämä hinkkauskumppanit tulis joka päivä vastaan..

samaa mietin ja voisko miehes vaikka poistaa ittensä sieltä facebookista? ihan ymmärrettäväähän tuo on jos ahistaa etenkin jos jokapäivä niihin exhoitoihin törmää.

Osaan sikäli kuvitella tilanteen, että olen pienestä paikasta kotosin ja siellä riitti näitä miehenalkuja, jotka puolittain päätehtävänään teini-iässä (ja vähä myöhemminki) oli niin monen muijan kanssa kuin vaan onnistu.

Jotenkan aika monta naista mahtaa nykyään olla sun kanssa samassa tilanteessa kuin nyt olet ja saavat kassajonossa katella että montako tulee tällä kertaa samaan jonoon... Mutta tuota tais harrastaa silloin aika moni ja ne on niitä nuoruuden juttuja. Ne pitää vaan jättää sinne menneisyyteen ja kattoo eteenpäin. Jos miehes ei siihen kykene, on se hänen ongelma. Mutta ei pelkästään se, että ne muijat on nyt FB:ssä kavereina tarkota mitään, saattaahan se olla ettei olis sit paikkakuntalaisia naisia pajon siellä jos pitäs kaikki kiksautetut jättää pois ;)

Juu aika vasta on tullut selväksi tämä hänen taustansa.. Olemme olleet yhdessä melkein 2 vuotta. Ja nyt hän on myöntänyt että on meinannut pettää minua muutamaankin otteeseen :S Muutenkin jotenkin leuhkana kertoi, että naisia on ollut paljon. Itse en ole koskaan arvostanut ihmisiä jotka ovat..halpoja.. Ja tosiaan en sitäkään tajua miksi hän näitä naisia keräilee facebookkiinkin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu aika vasta on tullut selväksi tämä hänen taustansa.. Olemme olleet yhdessä melkein 2 vuotta. Ja nyt hän on myöntänyt että on meinannut pettää minua muutamaankin otteeseen :S Muutenkin jotenkin leuhkana kertoi, että naisia on ollut paljon. Itse en ole koskaan arvostanut ihmisiä jotka ovat..halpoja.. Ja tosiaan en sitäkään tajua miksi hän näitä naisia keräilee facebookkiinkin!

Sitten voisi olla ihan aiheellista erota. menneisyys on menneisyyttä, mutta jos on meinannut sinua pettää ja pitää tuollaista menneisyyttä jotenkin leuhkimisen arvoisena, niin ei ehkä ole valmis sitoutumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Olitko neitsyt kun olette yhteen päätyneet?

no en. Mutta en ole kuitenkaan yhdenillanjuttuja harrastanut enkä sormella osoittaisi kaupungilla, että tuon ja tuon ja vielä tuonkin kaa ollaan pantu.

joo.Minua ei tuollainen mies sytyttäisi yhtään. Lapsellinen.

no en. Mutta en ole kuitenkaan yhdenillanjuttuja harrastanut enkä sormella osoittaisi kaupungilla, että tuon ja tuon ja vielä tuonkin kaa ollaan pantu.

Menneisyys on menneisyyttä. Jos se on liian vaikeaa miehen jättää taakse ja sun hyväksyä jos puhutte asian selväks niin sit on varmaan parempi lähtee eri suuntiin

:o :o Oikeasti!!?? Siis ihan ottaa asiakseen kertoa sulle ketä kaikkia on pannu? Ei kuulosta kauheen aikuiselta käytökseltä!

Kannattaisko jutella, mitä sun mies miettii nykyään ja onko jollain tasolla päättänyt, ettei sinua petä. Mun miehellä oli rillutteluvaihe ennen tapaamistamme ja partnereita aika paljon (isossa kaupungissa). Hän päätti, että haluaa muuttaa elämänsä ja sitten me tavattiin ja hän on ollut uskollinen 11 vuotta. Joskus jutellaan entisistä ajoista ja ne oikeastaan huvittaa minua - vaikka mieheni päätyi rilluttelemaan avioeron vuoksi, jossa ex-vaimo oli pettänyt yli vuoden..

Siis osoitteleeko/rehvasteleeko miehesi sinulle, ketä kaikkia on pannut?
Keskenkasvuista tai vähän vinoutunutta... en kestäis ja kertoisin sen hänelle, jos olisin sinun tilanteessasi

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

:o :o Oikeasti!!?? Siis ihan ottaa asiakseen kertoa sulle ketä kaikkia on pannu? Ei kuulosta kauheen aikuiselta käytökseltä!

Juu kyllä on yleensä aina ilmoittanut kun ex-pano on vastaantullut, että mitä on tullut tämän kanssa puuhailtua :|

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Todella lapsellista on tosiaan! Ymmärtäähän sen että aikuisilla ihmisillä on menneisyys, muttei sitä tarvis tuolla tavalla tuoda enää esille. Onkohan miehellä hiukan huono itsetunto ja aika huono käsitys siitä miten toisen ihmisen kanssa ollaan?

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Todella lapsellista on tosiaan! Ymmärtäähän sen että aikuisilla ihmisillä on menneisyys, muttei sitä tarvis tuolla tavalla tuoda enää esille. Onkohan miehellä hiukan huono itsetunto ja aika huono käsitys siitä miten toisen ihmisen kanssa ollaan?

Jep. Huonoa itsetuntoa veikkaan myös. Näin se on yleensä aina kaikkien "pelimiesten" kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Juu kyllä on yleensä aina ilmoittanut kun ex-pano on vastaantullut, että mitä on tullut tämän kanssa puuhailtua :|

Vakavan keskustelun paikka. VÄHINTÄÄN! Mä sanoisi, että menneisyys on meillä kaikilla, mutta jos se ei pysy siellä menneisyydessä vaan pitää jatkuvasti nostaa esiin, niin ei kiinnosta. Kuulostaa minusta siltä, että mies jotenkin ihannoi tuollaista elämäntapaa tai ei ole valmis sitoutumaan. Ehkä en tuhlaisi omaa aikaani enempää, jos kuitenkin sun tarkoitus on saada pysyvä parisuhde eikä olla miehelle vain sulka lisää hattuun tai uusi valloitus.

Yhteistyössä