Ä
äiti itsekin
Vieras
Tällainen tilanne: Minulla ja ystävälläni on kummankin katraasta kummilapset, eli olen hänen poikansa kummitäti ja hän minun poikani. Olemme kummatkin aikanamme eronneet, joten yksinhuoltajan paineet tunnetaan. Mutta miten te suhtautuisitte tai onko omani väärä,kun lähetän tälle kummipojalleni synttärilahjaksi 20 euroa lahjaksi (välimatka on 200km, joten voi sitten ostaa omalla rahalla mitä haluaa ja harvoin ehdimme näkemään.) Kun sitten taas tämä ystäväni lähetti nyt 5 euroa synttärirahaa omalle pojalleni!?? Ymmärtäisin tämän jos hänellä todella olisi puutetta rahasta, mutta samana viikonloppuna hän lähetti viestin, jossa kertoi menevänsä bilettämään. -Omistaa kaksilitraisen auton ja ison uuden omakotitalon. Hieman harmittaa myös,kun olen aina valmis hänen murheitaan kuuntelemaan ja lohduttamaan kun elämässä on vastoinkäymisiä. Tuli sellainen olo,että hän ei kunnioita kummilastaan tai minua kuitenkaan.- vai pitäisikö itsekin olla vain niin kova että antaisi vain 5 euroa? Mutta kun minulla on 6 kummilasta ja 7. tulossa niin silti haluan olla heille "samanarvoinen" lahjan suhteen ja vähintään tuolla 20 euroa jokaiselle jotain annan. En tiedä miten suhtautua..-Kun kiukuttaa mutta lahjasta ei voi "valittaa". Oma poikani ymmärsi tämän itsekin kun on jo 12v. ja ihmetteli ääneen todeten, että kyllähän tällä voi karkkipussin ostaa...