Pitääkö minun kutsua sinne vieraat, miten? En jaksaisi tällaisessa asiassa alkaa soittelemaan ihmisille ja toisaalta pitäähän minun tietää varautua ruokamäärin yms..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö sun pitänyt olla kuollut?
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Mä sain pari viikkoa sitten tekstiviestillä kutsu, ja pyynnön vastata siihen. Ei tommosia asioita tahdo jokaisen kanssa erikseen puida puhelimessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö sun pitänyt olla kuollut?
siis mun läheinen on kuollut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö sun pitänyt olla kuollut?
Alkuperäinen kirjoittaja Määä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö sun pitänyt olla kuollut?
Tää viittasi taannoiseen navettapaloon, jossa joku sanoi, että nyt on Marttiina Maitolehmä kuollut tms. Ajattelin laittaa selvennykseksi.
Osanottoni suruusi.
[/quot
Kiitos nyt tästäkin mielen pahoittamisesta! :snotty: :snotty: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja rajoitus:Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Mä sain pari viikkoa sitten tekstiviestillä kutsu, ja pyynnön vastata siihen. Ei tommosia asioita tahdo jokaisen kanssa erikseen puida puhelimessa.
Tämä on ihan ok nuoremmille, jos kutsuttavat on vanhempaa väkeä niin sit ei välttämättä toimi.