autolla laivalle, miten toimitaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleeping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan vaan varmudenvuoksi viellä kerran kerron, että autokansi pakataan todella tiukkaan. Autolla Tallinnaan meni ihan ok, oli aika vähän autoja, kun meillä oli korkea auto, joka vaati paikan kuorma-autojen seassa, niin tilaakin oli, mutta moottoripyörällä...argh!!
Kun se pyörä tungetaan johonkin koloon, mihin se mahtuu -laiva oli täynnä, edes hyttipaikkaa meille ei varmistunu ennen kun laivassa- niin reppu selässä ja ajopuku päällä oli tosi vaikea päästä sieltä pois! Joutu konttaamaan rekkojen alta!
Mut muuten se lähtöselvitys systeemi menee ihan kuin ilman autoa, samanlainen luukku on on kun terminaalissakin, mistä autolla/prätkällä ajetaan ohi ja systeemi menee ihan samalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Siis meette sen varausnumeron kaa sinne terminaaliin ja selitätte miten haluisitte mennä laivaan niin luulis onnistuvan. Voihan sinne varmaan soittaa etukäteen ja varmistaa tän jutun.

Olen meninannut soittaa, mutten ole kehdannut. Olen jo pariin otteeseen tän varauksen kanssa sinne soitellut. Tää ois jo kolmas kerta. Täytyy kai kuitenkin soittaa.

No asiakaspalvelussa ne on siel töissä, älä nyt sen takia jätä soittamatta ettet kehtaa. Onhan se sit ainakin varmasti selvä kun soitat :)

totta. Molemmilla kerroilla kun olen soittanut on vastannut eri henkilö, joten ei siel varmaan kukaan edes tajua, että tämä pölvästi soittaa sinne jo kolmatta kertaa... joo, ehkä soitan vielä ja tarkistan, etten menetä yöuniani.

Me lähetään ekaa kertaa autolla tallinnan risteilylle. Mietin, et miten sinne mennään? Meitä on siis neljä. Ollaanko me kaikki autossa, hoidetaan liput ja laput ja passinnäyttämiset autosta käsin, vai pitääkö se tehdä terminaalissa jalan ja palata autoon, vai meneekö mies yksin autolla ja me muut jalan? Help!! Tyhmänä olen, kun en tiedä mitään... helppo oli ennen vaan mennä normaalisti terminaaliin ja mennä laivaan, mutta nyt on tuo auto. Eikö se ole niin, ettei sinne autoon saa mennä koko matkan aikana? Jos joku on käynyt auton kanssa risteilyllä, niin kertokaan miten me toimitaan!!

Yhteistyössä