Miten toimia narsistin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiljaa

Vieras
Se koettaa mua vedättää edelleen. Mä oon yrittänyt sitä rajata eri viranomaisten kautta, mukana on poliisit, lakimies, lastensuojelu, terapeutteja yms. Mutta aina se keksii jotain.

Nyt se on taas onnistunut saamaan mut solmuun. Ei muka voi soittaa kun talvi yllätti ja auto on hautautunut lumeen.. Että jos vaikka ylihuomenna sitten?
Jos mä kieltäydyn (=en halua lähteä tähän peliin taas) se saa syyn syyttää mua taas. Jos mä suostun, annan sille taas uusia naruja kiskottaviksi.

Eikö niin, että vaikka auto ois ties missä, se ei estä soittamista kun kuitenkin viestejä voi näpytellä? Kerran se ilmoitti, ettei voi soittaa kun on just pilkillä.. siis lapsilleen kun on sovittu soittamisista.

Mitä mä teen? :(

Niin. Siis lähinnä mitä mä teen tän asian kanssa nyt.. mitä te tekisitte? Onko mulla oikeus sanoa että ei käy eikä onnistu? Teenkö oikein?
Helvetti että pistää vihaksi itteenikin kun olen edelleen näin tämmöinen etten tajua mitään. Se saa mut yhä edelleen sokaistumaan niin etten mä todellakaan näe mikä on oikein ja mikä väärin. Mä kuulen vaan päässäni sen lauseet ja sanat ja mitätöinnit, jos mä yritän edes ajatella asiaa jotenkin muuten kuin sen edun kannalta..

Yhteistyössä