Miten tekisit(työajoista)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
alan nyt kesäloman jälkeen 8.9 alkae tekemään 75%:sta työaikaa(30h/vko)Teen vuorotyötä.Olen tässä pähkäillyt, että tekisinkö lyhyempiä työpäiviä vai yhden vapaan enempi viikossa...tai meillä se ei ihan ehkä noin yksioikeisesti mene, mutta jos aamuvuoro on norm 7.30-15.30, niin sitten lyhennetyllä työajalla olis esim 7.30-13.30

Siinä olis se hyvä puoli, että olis ajoissa kotona, kun ekaluokkalainen tulee kotiin, mutta toisaalta jos teen täyden työpäivä/päivät saan yhden vapaan enempi
 
Tuleeko ekaluokkalainen kotiin suoraan koulusta. Mä ottaisin sen lyhennetyn työajan. Ekalla tarvii paljon apua läksyjen teossa ja on turvallinen olo, jos ei tarvii niin kauan olla yksin (?) kotona.
 

Yhteistyössä