Miten tekisit itsemurhan?

• Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla oli synnytyksen jälkeinen psykoottinen masennus, ja siinä sitten pariin otteeseen yritin henkeä itseltäni ottaa lääkkeillä. Oli monen sortin, rauhoittavia, unilääkkeitä ja kolmiokipulääkkeitä. En onnistunut, taju vain meni. Toisella kertaa mies yritti herätellä, mutta ajatteli, että nukun vain syvään, eikä hälyttänyt apua (!).

Nyt noista ajoista on jo reilut 10 vuotta. Nautin elämästäni, onneksi en onnistunut itseni tappamisessa.

vierailija
Terveydenhuoltoalan opintojen yhteydessä olen törmännyt potilaaseen, joka yritti ampua itsensä, kaveri sai viime hetkellä piipun pois suusta, kun oli jo laukaisemassa asetta. Ei kuollut, mutta toinen puoli naamaa tohjona edelleen vuosien jälkeen tapahtuneesta.
Mulla oli potilas joka ampui suun kautta. Luoti meni läpi, mutta ei tappnut vaan sairaalassa heräsi reikä takaraivossa.

vierailija
Itse otin 12 v ADHD lääkkeitä 3 purkkillista ja sinkkiä vähän päälle oli kyllä tipalla makasin teho-osastolla melki kuukauden toinen tapa olisi tavara junan alle hyppääminen

vierailija
Juolahti mieleen tämä aihe ja ajattelin kysyä, onko todella itsemurhatavoissa jotain sukupuolellisia eroja. Yleisestihän väitetään, että naisten itsemurhat jäävät usein yrityksiksi kun taas miehet ovat siinä suoritustehokkaita. Suosisitko sinä nopeaa vai kivutonta tapaa? "Luonnollista", sotkutonta vai tapaturmaista? Pillereitä, köyttä, autoa, kaasua, myrkkyä? Mitä asioita ottaisit huomioon etukäteen?
Syömällä kaikkea hyvää. :)

Yhteistyössä